• Mongoliet

Varför så få arabiska tjejer på nätet?

Är det bara jag som upplever att det är sjukt få arabiska tjejer på nätet. Typ Tinder alltså. Är det ännu mer tabu för de eller är de på andra siter? Tänker på alla som är åtminstone födda i Sverige.

• Svar på tråden Varför så få arabiska tjejer på nätet?
  • Mongoliet
    CarinaL26 skrev 2018-11-01 10:06:17 följande:

Menar du att du inte har en susning?

I andra arabiska länder finns de, även om de i de flesta fallen har bild på någon annan/annat men inte ens på det sättet verkar de finnas i Sverige. Du verkar ha en susning, berätta om den är du snäll?
  • äldreochklokare
    Mongoliet skrev 2018-11-01 09:52:24 följande:

Är det bara jag som upplever att det är sjukt få arabiska tjejer på nätet. Typ Tinder alltså. Är det ännu mer tabu för de eller är de på andra siter? Tänker på alla som är åtminstone födda i Sverige.

Hur vet du vilken nationalitet alla andra har på nätet? Man måste inte ange det om man inte vill. Har du gjort statistik på hur många norska, holländska, thailändska, kinesiska, nya zeeländska, sydafrikanska, danska osv, tjejer som finns på tex Tinder? 
  • Mongoliet
    äldreochklokare skrev 2018-11-01 10:11:01 följande:

Hur vet du vilken nationalitet alla andra har på nätet? Man måste inte ange det om man inte vill. Har du gjort statistik på hur många norska, holländska, thailändska, kinesiska, nya zeeländska, sydafrikanska, danska osv, tjejer som finns på tex Tinder? 

Om jag bläddrar på Tinder i tex Malmö/Köpenhamn får jag upp förvånansvärt få med typiskt arabiskt utseende jämfört med hur många de är i verkligheten. De flesta som har dubbla medborgarskap brukar ha 2 flaggor & om de råkar komma ifrån de länderna du nämner så brukar något i deras text göra att man kan ana vilket land, typ en holländska skriver på just holländska. Det är små tells. Fiffigt va.
  • cb66
    Mongoliet skrev 2018-11-01 09:52:24 följande:

Det finns väldigt få arabiska tjejer så finns det väldigt få i Sverige. VI har haft extremt lite invandring från Saudi Arabien och där får få kvinnor resa utan sin man.
  • Mongoliet
    cb66 skrev 2018-11-01 11:51:36 följande:

Det finns väldigt få arabiska tjejer så finns det väldigt få i Sverige. VI har haft extremt lite invandring från Saudi Arabien och där får få kvinnor resa utan sin man.

Alla tjejer från Irak? Har vi inte sanslöst många irakiska tjejer i Sverige?
  • pyssel
    cb66 skrev 2018-11-01 11:51:36 följande:

Saudiarabien är inte enda definition för "arabisk". Ibland begränsar man det till Arabiska halvön, det är dock mer än Saudi, men minst lika ofta menar man hela arabvärlden, alltså runt 20 stater.

TS, hedersförtrycket är stort och utbrett, även bland svenskfödda, det är därför du inte ser dem "annonsera ut" sig själva.
    Alla hästar hemma
Svar på tråden Varför så få arabiska tjejer på nätet?