Varför så få arabiska tjejer på nätet?
Är det bara jag som upplever att det är sjukt få arabiska tjejer på nätet. Typ Tinder alltså. Är det ännu mer tabu för de eller är de på andra siter? Tänker på alla som är åtminstone födda i Sverige.
Är det bara jag som upplever att det är sjukt få arabiska tjejer på nätet. Typ Tinder alltså. Är det ännu mer tabu för de eller är de på andra siter? Tänker på alla som är åtminstone födda i Sverige.
Menar du att du inte har en susning?
Menar du att du inte har en susning?
Hur vet du vilken nationalitet alla andra har på nätet? Man måste inte ange det om man inte vill. Har du gjort statistik på hur många norska, holländska, thailändska, kinesiska, nya zeeländska, sydafrikanska, danska osv, tjejer som finns på tex Tinder?
Det finns väldigt få arabiska tjejer så finns det väldigt få i Sverige. VI har haft extremt lite invandring från Saudi Arabien och där får få kvinnor resa utan sin man.
Det finns väldigt få arabiska tjejer så finns det väldigt få i Sverige. VI har haft extremt lite invandring från Saudi Arabien och där får få kvinnor resa utan sin man.
Självbevarelsedrift.