• Mongoliet

Skulle ni känna igen ert ex på anonyma forum?

Tror ni att ni skulle känna igen era ex på forum likt detta på sättet som de utrycker sig? Om så är fallet, skulle ni då tycka att det är lite kul att kommentera i hens trådar?

• Svar på tråden Skulle ni känna igen ert ex på anonyma forum?
  • Meriall

Nej. Han skriver mkt speciellt men har träffat på en annan här som skriver så men inte är han... så tydligen är han inte så unik. Men visst hade det varit kul att kommentera.

• 170+

Har tänkt samma, men nej det är tillfälligheter.

• Mongoliet

Vissa ord & meningsbyggnader mm tänker jag att jag kan avslöjas av så därför måste jag se till att mixa upp skiten ibland. Skulle nog vara större risk att jag blir igenkänd av mitt ex än tvärtom.

• 170+

För att kunna se ett mönster i någons text, krävs en viss skicklighet. Jag tror att man kan känna igen andra äi mångt och mycket. Men kan erkänna att jag läser vissa människor som jag känner genom tex meningsuppbyggnader och ordval. Men då vet jag också att ganska många jag känner läser höra. Vi outar dock inte huruvida vi skriver här..

• Mongoliet
    170+ skrev 2018-11-04 22:49:34 följande:

För att kunna se ett mönster i någons text, krävs en viss skicklighet. Jag tror att man kan känna igen andra äi mångt och mycket. Men kan erkänna att jag läser vissa människor som jag känner genom tex meningsuppbyggnader och ordval. Men då vet jag också att ganska många jag känner läser höra. Vi outar dock inte huruvida vi skriver här..

Spännande ändå att man troligtvis känner folk som skriver & läser här. Någon goody-two-shoes från jobbet tycker jag mig ana bakom ett namn.
  • 170+
    Mongoliet skrev 2018-11-04 23:05:11 följande:

Spännande ändå att man troligtvis känner folk som skriver & läser här. Någon goody-two-shoes från jobbet tycker jag mig ana bakom ett namn.

Hänger tyvärr inte med dig där, men det kan säkert förklaras med att det inte är mig du menar. :) Är inte så svårt att läsa mellan rader, plocka ur det urval som är intressant och recensera innehållet (är den här informationen värdefull för mig el ej ), har man även lite minne på det så kan vissa lägga ihop ett eget pussel av väsentlig information.
  • 170+

(A person who wants everyone to think that he or she is a good person.)

Utveckla gärna..
  • 170+

Spännande ändå att man troligtvis känner folk som skriver & läser här.

..Beror på vilket jobb?? :)

Någon goody-two-shoes från jobbet tycker jag mig ana bakom ett namn.

Ja lite speciell situation är det när många vet var man befinner sig på nätet, även andra forum då.

Du tycker dig känna igen någon?
  • Mongoliet
    170+ skrev 2018-11-05 15:32:33 följande:

Ja lite speciell situation är det när många vet var man befinner sig på nätet, även andra forum då.

Du tycker dig känna igen någon?

Ibland får man ju en känsla. Egentligen kvittar det kanske om någon känner igen en. Skriver ju inget som jag inte står för.
Svar på tråden Skulle ni känna igen ert ex på anonyma forum?