allt går åt helvete
Hej!
Måste få skriva av mig lite innan jag blir kaos hela jag, detta året har varit värst av all år någonsin, den 16 mars förlorade jag mina 3 fantastiska barn, de blev omhändertagna, nu tror ni säkert att jag var sämsta mamman ever, men så är inte fallet, de har länge varit ute efter min familj eftersom min egen mamma hade problem med socialen hela min uppväxt, (jag har själv varit omhändertagen). tillslut kom de åt mig. (Orkar verkligen inte prata om VARFÖR) , efter det så började jag och sambon bråka allt oftare, vin klandrade varandra, tryckte ner varandra, tillslut kom vi överens om att vi ska gå hos en varsin psykolog och bearbeta oss själva, samt gå i parterapi, men mitt i allt arbete som pågår så gör han slut med mig, jag får panik. Han är mannen i mitt liv, men han vill enbart vara vän med mig. Vi bor fortfarande tillsammans pga bostadsbrist och för att jag inte har en inkomst, blev gravid som 18 åring och har varit mammaledig sen dess, är 23 år nu. Tanken över att bo ensam skrämmer mig, jag kommer inte fixa det, har en press på mig om att jag måste skaffa ett arbete, men mitt psyke är förstört och jag är ostabil som person i dagsläget, jag har ångest, får panikångest attacker extremt ofta, ibland har jag haft tankar om att avsluta mitt liv, för att jag inte står ut med allt som har hänt.
Jag vet inte vart jag ska vända mig, min mamma har egna problem, jag har inga vänner, sambon som så gärna vill vara vän med mig vill jag inte ens prata med för tillfället.
Hur ska jag kunna gå vidare och släppa honom när vi lever under samma tak?
Hur ska jag fixa mitt psyke för att kunna ta ett jobb?
Panik panik och åter igen, panik! ????