Bråkar med min sambo hela tiden
Känner att jag måste få ur mig lite ????
Är så trött på min sambo, vi bråkat typ hela tiden. Vet knappt vart jag ska börja. Känns som vårat förhållande är så infekterat av alla småbråk så nu kan man inte säga någonting till varandra utan att någon ska bli sur. Jag börjar känna att jag är någon helt annanstans i livet än vad han är. Jag försöker få honom att förstå att man inte kam beete slg som en 20åring längre,iaf inte när man har två barn att ta hand om. Han somnar på soffan så fort jag kommer hem från jobbet (han är pappaledig) och undrar sen varför jag är sur? Eeeh, jag är oxå trött men någon måste ta hand om barnen liksom.. han tycker jah hoppar på honom när jag aäger att de inte är okej att sova på soffan i 3 timmar o låta mig sköta allt med nattning osv. Känner att vi är så långt ifrån varandra i våra tankesätt att jag tror inte detta kommer funka längre, vet inte äbs om jag vill. Han intresserar sig inte i att försöka förstå mig eller vad jag menar får ALLTID svaret : jag vet inte.Eller så drar han, tar bilen o sticker i nån timme, ett jättebra sätt att lösa problem på. Medans jag lägger all min energi för att förstå honom, svårt när han inte säger nåtr dock.vill att alla i mim familj ska må bra, känner att barnen tar skada av detta och är inte han beredd på att göra någonting, varför är jag äns kvar?