Sviken av älskare
Hejsan.
Tyvärr så blev jag charmad och förförd av en gift man för mer än 6 år sedan. Jag föll som en fura för honom. Vi har haft en hemlig sexuell relation sedan dess och jag slutade ha sex med min sambo i samma veva och har varit rätt öppen med att vi bor ihop för barnens skull..jag har bara gått och väntat på att min älskare skall lämna sin fru. Han har pratat väldigt illa om henne i alla år och sagt att han inte har några känslor kvar för henne och har lovat mig otaliga gånger att det skall bli han och jag..problemet är att nu har han nog bestämt sig för att satsa på frun igen efter alla år. Han håller fortfarande daglig kontakt med mig men är väldigt kall i sina meddelanden.
Så just nu ligger jag och funderar på att sätta dit honom på något sätt. Skicka ett brev till hans fru eller något. Jag inser att han har sårat mig mer än någon någonsin har gjort och att jag är hämndlysten men på något sätt så är han inte värd att bara gå vidare när han har fått mig att vänta på honom i alla år och bli lycklig med frugan igen. Känns som han bara håller kontakt med mig för att garantera att jag inte berättar för någon vilket kräk han är..