Kommer inte posten varje dag?
Jag väntar förväntansfullt på ett brev som jag ska få. Brevbäraren brukar komma kl 11 men idag har det inte varit någon brevbärare utanför lägenhetshuset alls. Jag trodde dom kom varje dag??
Jag väntar förväntansfullt på ett brev som jag ska få. Brevbäraren brukar komma kl 11 men idag har det inte varit någon brevbärare utanför lägenhetshuset alls. Jag trodde dom kom varje dag??
Postnord kommer typ två gånger i veckan och bring kommer två gånger i veckan. oftast inte på samma dag, och det gör att det känns som att posten kan komma alla dagar.
Ändrades det inte nyligen?
Ändrades det inte nyligen?
Vet att det finns ett förslag, men vet inte om det är klubbat ännu och då gäller det från 2019
På vilket sätt är det dåligt? Dom kommer ju fortfarande dela ut den post som skickas. Det betyder också mindre transporter vilket ju är bra för miljön. Kanske skulle dom t.o.m hinna med att dela ut den också när dom inte är överbelastade.
För att det är inget liv att leva sitt liv i en dator. Det va mycket bättre förr innan internet blev så populärt
Det är den vanliga brevbäraren jag tänker på. Samma som delar ut reklam
Nädu, nu tänker du väldigt galet. Med tanke på internets utveckling kommer det bli mer och mer post som delas ut.
Internethandeln ökar stadigt och kommer alltid fortsätta göra så. Och allt det som beställs måste levereras ut av någon.
Minns ni skämtet när Aviicii blev frimärke? Halva svenska befolkningen: Vem är Aviicii? Den andra halvan: Vad är ett frimärke?
Minns ni skämtet när Aviicii blev frimärke? Halva svenska befolkningen: Vem är Aviicii? Den andra halvan: Vad är ett frimärke?