Anonym (Utnyttjad) skrev 2018-12-09 22:45:24 följande:
Tack för alla svar. Idag pratade jag lite med honom, funderade lite på vad det är han/vi vill. Vi vill typ vara *friends with benefits* , så långt är vi överens. Det är vi båda ok med, sålänge uppbrottet är färskt och man liksom inte har någon annan vid sidan om så har vi inget emot att umgås och kanske ha sex också, vem har emot det egentligen? Men, det finns ju ett men...
Han säger några saker som är lite konstiga, vet inte vad han menar. T.ex. tyckte han att det är orättvist om vi ska bara ha sex då jag vill... tycker det blir lite vrickat att tänka så. Han menar på att då är det ju bara på MINA villkor. Visst, så kan man väl kanske se på saken men ska man då behöva ställa upp någon gång av de ggr man inte vill då eller? Va? Ja fattar inte...
Alltså vi verkar ha heeelt olika sexluster, verkar nästan som det blivit värre än då vi var i relationen... t.ex yttrade han att om jag ska få välja så har vi inte sex förrän nästa år. Då sa jag att det är ju bara 2,5 veckor dit typ. O han ba *inte för mig, för mig är det en evighet!* (att va utan sex så länge), han har t.o.m räknat hur många ggr jag sagt nej på senaste...
Jag sade inte idag att vi ska sluta ha sex, (jag är ju okej med det sålänge det inte tjatas hela tiden liksom) men på något vis trodde han ändå att vi skulle sluta ha sex så då blev han skit ledsen... typ sårad t.o.m !?
Sedan yttrade han också att endera har vi sex eller så har vi inte det, inget mellan ting...? Känns som ja inte förstod nåt av vad han sa, för jag vet inte vad han menar med det heller...
Föråt TS men är du dum? Alltså, du mår ju inte bra av detta! Du borde kapa helt, inte ens vara kompis för du klarar inte det, inte nu och inte med just denne kille
inte messa, chatta, träffas - inget