• Anonym (Halvgay?)

    Kan jag vara gay?

    Är en man och funderar på om jag är lite gay? På jobbet finns en väldigt tydligt lesbisk tjej. Inget smink, jag vill inte beskriva för ingående av anonymitetsskäl, men man verkligen ser att hon är lesbisk. Hon har alldeles för stora herrkläder, men ibland kan man se konturerna av en jäkligt fin tjejkropp där under.

    Vid ett tillfälle så kysste hon mig, riktigt djupt och innerligt. Jag kände på hennes smala midja, och hennes kropp pressades mot min. Varför hon gjorde det är komplicerat, och det är lite udda stämning mellan oss, men vi eller ja hon avbröt där pga. ja att hon är lesbisk.

    Denna kyss fick mig så upphetsad att jag onanerade två gånger samma kväll åt minnet/känslan av den. Jag blev väldigt övveraskad, men hennes kyss och känslan av hennes kropp emot min trots kläder gjorde mig superkåt och jag kan inte släppa det. Jag borde pga. flera anledningar. Jag agerar inte på det eller stör henne inte, men herregud vad kåt hon gör mig. Jag har aldrig känt en så enorm sexuell dragning till någon tjej tidigare.

    I vanliga fall ser jag mig som fullt hetero och jag gillar väldigt tjejiga tjejer. Hon är inte tjejig, jo under de där kläderna är hon det men ändå. Men hur kåt hon gör mig är helt bortom detta.

    Är jag gay?

  • Svar på tråden Kan jag vara gay?
  • Anonym (Knappast)

    Med den logiken är de tjejer hon legat med straighta ...

  • Anonym (Tjej)

    Missade att det var en man. Förstår då inte frågan faktiskt.

  • Zakopane

    Klart du inte är gay bara för att du går igång på en tjej som inte klär sig traditionellt feminint.

    Det är väl snarast själva grejen att hon har den där fina härliga kroppen under sina kläder som lockar dig.

    Sen kan det vara coolt med folk som går sin egen väg och tomboy-aktiga tjejer kan ju vara tilltalande för både kvinnor o män.

    Men att du skulle vara gay, nej. Om hon hade varit man hade vi kanske kunnat fundera lite mer i de banorna.

  • Anonym (Halvgay?)
    Anders 386 skrev 2018-12-13 11:47:35 följande:

    Du tänder på en kvinna och därför undrar du om du är gay? Skrattande
    Förstår inte riktigt?? 


    Ja alltså, hon är ju erkänt gay själv. Vad som hände mellan oss var tillfällig sinnesförvirring från hennes sida, annars är hon helt gay. Men hon tände mig oerhört, jag har aldrig blivit så totalt hänförd och vad skall man säga..påverkad?? någonsin, inte ens av helt nakna tjejer när vi gjort betydligt intimare grejer.

    Jag blev verkligen helt såld och detta på en lesbisk tjej i herrkläder. Därför undrar jag om jag kan vara gay själv eller lite åt det hållet?
  • Anonym (Halvgay?)

    Efter lite självkritik så har jag kommit på att jag även är kär i den här tjejen. Nu kan det naturligtvis inte bli något pga hennes läggning. Så det är obesvarat. Jag undrar om även det gör mig lite gay eftersom jag är olyckligt kär i någon som är gay?

  • Anonym (Androgyn)

    Alltså sluta, du tände till på en tjej. Jag tänder själv på lite femininare män, gillar att de är måna om utseendet och att de är lite känsliga. Jag är inte själv helt tjejig eller jo jag klär mig ganska feminint och ser feminin ut, men är inte feminim till mitt sätt och inte tänker jag så typiskt tjejigt. Maskulina killar brukar se mig som en utmaning, men sällan jag ser dem som intressanta öht.

    Jag som gillar feminina killar ser inte mig själv som gay för det, men visst kan absolut tända på en tjej, dock inte bli kär.

    Du kan vara bi eller så gillar du just tjejer som är lite pojkflickor. Inget fel i det!

    Tror som någon sa att du egentligen tänder på hennes personlighet, inte kläderna.

  • Anonym (.)

    Men.... Du är en kille som tänder på tjejer. Spelar liksom ingen roll att tjejen ifråga klär sig maskulint, har ett maskulint sätt, eller att hon är lebb. Du är ju lika hetero för det?

    Själv är jag bisexuell, och det var lite mer förvirrande för mig när jag var yngre, för det är som en gråskala mellan hetero o homo. Men jag är och var alltid attraherad av både killar och tjejer.

    Om du vill så kan du ju alltid kolla lite bögporr. Tänder du till på det, så finns det väl nån liten chans att du är bisexuell, men det finns ju absolut ingenting i dina inlägg som indikerar att du är homosexuell.

    Men är om du nu kommer fram till att du är liiite bisexuell. So what? Spelar liksom ingen roll, det är liksom lika svårt eller ännu svårare att hitta en partner man passar ihop med som bisexuell. En bisexuell har ju inte större utbud direkt, snarare är väl risken ännu större att man blir intresserad av nån som är helt ointresserad tillbaka.

  • Anonym (Halvgay?)
    Anonym (.) skrev 2018-12-13 23:33:17 följande:

    Men.... Du är en kille som tänder på tjejer. Spelar liksom ingen roll att tjejen ifråga klär sig maskulint, har ett maskulint sätt, eller att hon är lebb. Du är ju lika hetero för det?

    Själv är jag bisexuell, och det var lite mer förvirrande för mig när jag var yngre, för det är som en gråskala mellan hetero o homo. Men jag är och var alltid attraherad av både killar och tjejer.

    Om du vill så kan du ju alltid kolla lite bögporr. Tänder du till på det, så finns det väl nån liten chans att du är bisexuell, men det finns ju absolut ingenting i dina inlägg som indikerar att du är homosexuell.

    Men är om du nu kommer fram till att du är liiite bisexuell. So what? Spelar liksom ingen roll, det är liksom lika svårt eller ännu svårare att hitta en partner man passar ihop med som bisexuell. En bisexuell har ju inte större utbud direkt, snarare är väl risken ännu större att man blir intresserad av nån som är helt ointresserad tillbaka.


    Jag tänder inte alls på killar. Eller transor, och var tills för nyligen väldigt säker på min heterosexualitet, och även vilken "typ" av tjejer jag tycker är attraktiva eller ej. Men så kommer hon och totalt kullkastar det. Vi hade skojflirtat lite på ett väldigt fånigt sätt, då det kändes väldigt harmlöst att göra det pga. hennes läggning. men det blev lite konstigt, och så kysste hon mig. Hon bad om ursäkt, sat att det var fel osv. Men det var det mest intensiva jag upplevt. Sen dess har jag tänkt på det och tokrunkat flera gånger om dagen. Kan inte få henne eller känslan av henne ur huvudet. Därför funderar jag på min egen läggning.

    Jag vill inte byta kön, jag är inte transsexuell. Men för henne hade jag kunnat överväga det.


  • Anonym (BV)

    Lesbisk tjej här. Jag är helt säker på min sexuella läggning och jag skulle aldrig kyssa en man. Vet inte varför hon kysste dig. Har ni pratat om det efteråt?

    Du är inte gay för att du tänder på en kvinna som klär sig maskulint. Det är fortfarande en kvinna. 

    Jag som lesbisk skulle aldrig se mig själv som hetero om jag blev tillsammans med en kvinna som klädde sig i mer maskulina kläder som kostym eller snickarbrallor. Har dejtat en kvinna som hade större muskler än vissa män jag känner haha. Hon hade dessutom rutig skjorta och hela kitet. Aldrig att hon fick mig att känna mig heterosexuell.

  • FuckGoggleAskMe

    Själv är jag kvinna och 200% hetrosexuell, men har vänner som föredrar maskulina kvinnor eller feminina män tex. Finns ju olika varianter. Sluta fundera över din läggning. Var öppen för olika människor så kommer du väl på vad du föredrar, kanske androgyna eller manhaftiga kvinnor tex?

  • Melissenta

    Tror det är rätt vanligt att då o då känna sig attraherad av andra kvinnor, kvinnor är mer gay än män typ.

    När jag var runt 20 så var jag vilt attraherad av några tjejer, kunde tänka mig lite lek o smek, men när jag tänker på att slicka någon tjej så vet jag att jag är straight :)

    Hade du kunnat?

  • Melissenta
    Melissenta skrev 2018-12-14 00:00:29 följande:

    Tror det är rätt vanligt att då o då känna sig attraherad av andra kvinnor, kvinnor är mer gay än män typ.

    När jag var runt 20 så var jag vilt attraherad av några tjejer, kunde tänka mig lite lek o smek, men när jag tänker på att slicka någon tjej så vet jag att jag är straight :)

    Hade du kunnat?


    Aha du är en man

    Missade också det

    Då är det ju inga issues med din läggning herregud
  • Anonym (Pocke)
    Anonym (Halvgay?) skrev 2018-12-13 21:29:02 följande:

    Efter lite självkritik så har jag kommit på att jag även är kär i den här tjejen. Nu kan det naturligtvis inte bli något pga hennes läggning. Så det är obesvarat. Jag undrar om även det gör mig lite gay eftersom jag är olyckligt kär i någon som är gay?


    Efter lite självkritik? Vad gjorde du då? Smiskade dig själv? Säker på att det inte var självrannsakan du menade?

    Det fattar du väl att du inte blir homo bara för att du är tänd på en tjej som är det? Fast det verkar som du vill bli uppfattad som en sån?
  • Anonym (Gam)
    Anonym (XxX) skrev 2018-12-13 11:18:58 följande:
    På vilket sätt? Jag är själv gift med en man, har dock haft sexuella förbindelser med kvinnor under hela mitt liv. Vet inte riktigt vad jag skulle räknas som, men vill ändå inte placera mig i ett fack. Jag är sexuell, helt enkelt. Mitt liv har aldrig påverkats av vem jag attraheras av. 
    På alla sätt.

    Tänk så här, skulle du hellre se att att ditt barn blir hetero än homo?
  • Anonym (Halvgay?)
    Anonym (BV) skrev 2018-12-13 23:55:27 följande:

    Lesbisk tjej här. Jag är helt säker på min sexuella läggning och jag skulle aldrig kyssa en man. Vet inte varför hon kysste dig. Har ni pratat om det efteråt?

    Du är inte gay för att du tänder på en kvinna som klär sig maskulint. Det är fortfarande en kvinna. 

    Jag som lesbisk skulle aldrig se mig själv som hetero om jag blev tillsammans med en kvinna som klädde sig i mer maskulina kläder som kostym eller snickarbrallor. Har dejtat en kvinna som hade större muskler än vissa män jag känner haha. Hon hade dessutom rutig skjorta och hela kitet. Aldrig att hon fick mig att känna mig heterosexuell.


    Hon har kärleksproblem med nyss uppbrott. Dålig självkänsla trots att hon är superkaxig och hon mår inte särskilt bra. Känner sig ful osv trots att hon är sexigast i världen.
Svar på tråden Kan jag vara gay?