• Mongol­iet
    Äldre 15 Dec 03:16
    208 visningar
    4 svar
    4
    208

    Varför provocerar saker i Musikhjälpen dig?

    Just nu någon jävla crossfittare som ska göra armhävningar och dra in pengar på det. Blir provocerad av att hans armhävningar är av crossfit-modell. Ni har sett crossfittare på era gym. Inga övningar ska göras ordentligt utan allt ska det hafsas med. De gör allt halvadant & hafsigt förutom dagens bilder som ska in på Insta. Det fotot/den videon tar längre tid än själva träningspasset. Allt som är halvdant i livet är crossfittigt.

    Killen tror att han har gjort över 2000 armhävningar nu. Kanske 5-10 godkända om ni frågar mig. Sjukt provocerande är det.

  • Svar på tråden Varför provocerar saker i Musikhjälpen dig?
  • Äldre 15 Dec 04:59
    #1

    Men varför provocerar detta dig? Fundera på huruvida du bör skaffa dig ett liv om du retar sig på så meningslösa saker! Kanske dags att stänga av tv:n ochgå en promenad, baka något gott eller bara andas djupt?

  • Mongol­iet
    Äldre 15 Dec 06:01
    #2
    annabellelee skrev 2018-12-15 04:59:36 följande:

    Men varför provocerar detta dig? Fundera på huruvida du bör skaffa dig ett liv om du retar sig på så meningslösa saker! Kanske dags att stänga av tv:n ochgå en promenad, baka något gott eller bara andas djupt?


    Han tror att han har gjort 10 armhävningar i minuten i 6 timmar nu. Sjukt provocerande. Fenomenet i sig när människor påstår saker som inte är sanna. Löjeväckande. Antar att du är sådan gym-hafsare själv.
  • äldreo­chklok­are
    Äldre 15 Dec 09:22
    #3
    +1
    Mongoliet skrev 2018-12-15 03:16:48 följande:

    Just nu någon jävla crossfittare som ska göra armhävningar och dra in pengar på det. Blir provocerad av att hans armhävningar är av crossfit-modell. Ni har sett crossfittare på era gym. Inga övningar ska göras ordentligt utan allt ska det hafsas med. De gör allt halvadant & hafsigt förutom dagens bilder som ska in på Insta. Det fotot/den videon tar längre tid än själva träningspasset. Allt som är halvdant i livet är crossfittigt.

    Killen tror att han har gjort över 2000 armhävningar nu. Kanske 5-10 godkända om ni frågar mig. Sjukt provocerande är det.


    Svar på din fråga är att inget i Musikhjälpen stör just mig 

    Som vanligt startar du trådar om icke-frågor för att du vill skapa diskussioner (antar jag?). 
  • Mongol­iet
    Äldre 15 Dec 09:27
    #4
    äldreochklokare skrev 2018-12-15 09:22:24 följande:

    Svar på din fråga är att inget i Musikhjälpen stör just mig 

    Som vanligt startar du trådar om icke-frågor för att du vill skapa diskussioner (antar jag?). 


    Snälla hundägaren, vill du länka till en tråd som inte är en icke-fråga.
Svar på tråden Varför provocerar saker i Musikhjälpen dig?