• Anonym (Hur?)

    Hur få killen att komma fortare?

    Kanske en konstig fråga men hur får man killen att vilja komma fortare? Jag tror inte han har svårt att komma bara det att han vill dra ut på sexet tror jag.

    Hur ska jag göra? Han kan ju komma på mindre än 5 min men ska hålla på i 15-20 min...

  • Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?
  • Anonym (Kvinna54)
    Anonym (Hitta) skrev 2018-12-16 23:00:17 följande:

    Tycker tjejer det är jobbigt ibland att fortsätta samlaget när ni redan har kommit 


    Jag har alltid tyckt om att känna min partners njutning oavsett om jag kommit eller ej. Alltså vid samlag. Så för min del är svaret nej. Inte jobbigt.
  • StyggeMicke

    Prova lite snuskprat: "ta mig, knulla mig, spruta mig full, jag kissar på mig..." Låt honom ta dig bakifrån, sträk bak en hand och krama pungen. Sprutgaranti!
     

  • Anonym (Abc)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 13:42:20 följande:

    Klart jag vill, men jag har inte så mkt känsel därnere tydligen. Jag vill inte onanera vid sex.


    Men alltså, man har inte jättemycket känsel inne i slidan om man inte tycker på exakt rätt ställe, om du ska ha skönt och kunna komma så måste du pilla på klittan samtidigt. Du måste också prata med din pojkvän. Du säger att ni inte har några problem med sexlivet, jag tycker ni verkar ha jättestora problem. Bra sex bygger på bra kommunikation om vad man gillar. Och man behöver som tjej (så vitt jag vet) smeka sig själv samtidigt för att få det riktigt skönt (eller att killen smeker samtidigt).
  • Anonym (Karin)

    Vill jag få det snabbt överstökat så ligger jag över han och rör baken upp och ner då går det väldigt fort för han.

  • Anonym (J J)

    Blir så otroligt ledsen av att läsa din tråd. Det du beskriver som ?inga problem med vårt sexliv? är för mig hela definitionen av problematiskt sexliv.

    Du säger att du har sex med honom för att du vill, för hans skull, men själv känner du ingen lust, ingen njutning och vill bara få det överstökat. Han bryr sig inte ett dugg om att du inte njuter utan fokuserar bara på sig själv. Ingen av er pratar med varandra om sexlivet alls.

    Bra sex handlar om bådas njutning. Om att kunna vara ärlig och öppen med vad man gillar och tänder på. Inte något ytligt skådespel där ni inte ens vet vad den andra tänker eller känner.

    Jag har många gånger när jag varit yngre ställt upp på sex när jag inte varit sugen, och fått killar att tro att jag njuter på olika sätt fast det varit helt ointressant. Det gav mig samlagssmärtor och till sist vestibulit som tog lång tid att bli frisk ifrån.

    För mig är det helt absurt att du ställer upp på sex bara för någon annans skull. För mig hör inte det hemma i en sund kärleksrelation. Det är absolut normalt att ha sex i en relation med någon man älskar, för att BÅDA vill det och njuter av det, inte på det här sättet.

    Jag hoppas för din egen skull att du får lära dig mer om din egen njutning och börjar kommunicera i dina relationer. Om du inte ens kan säga till din kille att du vill att han kommer fortare, eller att du inte njuter av sex, hur ska det då någonsin bli bättre? Hur ska ni kunna prata med varandra om ni skulle få allvarliga problem? Vilken typ av relation vill du ha?

  • Smiskmaskinen

    Jag blir bara så sjukt irriterad av hur du resonerar TS.

    Och det VÄRSTA är att många tjejer är precis som dig. "Sexet är för killens skull", sen tappar ni sexlusten och förhållandet tar slut.

    Eller är du asexuell men ger din kille sex för att han inte ska lämna dig?

    Tänder du på honom till 100% eller är du bara "kär"?

    Jag har sjukt svårt att förstå hur sånna här tjejer fungerar. Jag fattar inte varför man har sex när man inte njuter och VARFÖR man inte ser till att få njutning.

  • Anonym (Hitta)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 08:27:41 följande:

    Hur ska jag göra? Han kan ju komma på mindre än 5 min men ska hålla på i 15-20 min...


    Är inte 20 min en bra tid 
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Hitta) skrev 2020-08-12 16:30:18 följande:

    Är inte 20 min en bra tid 


    Nej det är ingen bra tid, alldeles för länge och jag får ont därnere. MEN har testat en del tips jag fick i denna tråd och nu kommer han på mellan 5-10 min jämt, han kan inte hålla sig säger han.

    Jag som är ts förresten.
  • norrauppland
    Anonym (Karin) skrev 2018-12-18 06:00:45 följande:

    Vill jag få det snabbt överstökat så ligger jag över han och rör baken upp och ner då går det väldigt fort för han.


    Bra tips ;)
  • Anonym (Hitta)
    Anonym (Ts) skrev 2020-09-15 12:06:01 följande:
    Nej det är ingen bra tid, alldeles för länge och jag får ont därnere. MEN har testat en del tips jag fick i denna tråd och nu kommer han på mellan 5-10 min jämt, han kan inte hålla sig säger han.

    Jag som är ts förresten.
    Har det hållit på så länge. är 10 minuter bäst 
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Hitta) skrev 2020-09-15 21:49:25 följande:

    Har det hållit på så länge. är 10 minuter bäst 


    Ne oftast kommer han på 5 min nu! Men ibland kan det ta 10 min
  • Anonym (Ts)
    Xclueless skrev 2020-09-15 23:15:31 följande:

    Får jag fråga varför du vill att han ska komma så fort?


    Får ont annars tyvärr
  • LadyThunder
    Anonym (Ts) skrev 2020-09-15 23:21:20 följande:

    Får ont annars tyvärr


    Men oj, åh nej! Men hinner du komma om han kommer så fort ens? Kan ju alltid köra hårdare på förspel? Dra ut på det kanske? Längre förspelsavsugningar, lite snuskprat om han gillar sånt? Jag vettesjutton om jag alltid hade hunnit komma vid penetrering om det behövde gå så snabbt om jag satt i din sits.. då kan ju längre förspel vara till din fördel på det viset också, att du hinner komma medans ni har förspel menar jag. Vet han om att du får ont om han tar sin tid?
  • Anonym (Ts)
    Xclueless skrev 2020-09-15 23:31:16 följande:

    Men oj, åh nej! Men hinner du komma om han kommer så fort ens? Kan ju alltid köra hårdare på förspel? Dra ut på det kanske? Längre förspelsavsugningar, lite snuskprat om han gillar sånt? Jag vettesjutton om jag alltid hade hunnit komma vid penetrering om det behövde gå så snabbt om jag satt i din sits.. då kan ju längre förspel vara till din fördel på det viset också, att du hinner komma medans ni har förspel menar jag. Vet han om att du får ont om han tar sin tid?


    Nej jag hinner inte komma, men har alltid haft svårt att komma vid sex så räknar inte med att göra det.
Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?