Har problem med att jag träffar golddiggers
Det kanske beror på mig själv, att jag är en medelålders man mitt i livet som har bra inkommst och är lite naiv och söker mig till ställen där det rör sig mycket scammers.
Men, jag vill verkligen inte träffa fler dåliga brudar nu. Vart tog alla människor med ett samvete vägen?
Hur undviker man de värsta lycksökarna?
Min erfarenhet kommer från 2 svenska brudar och nu senast en Thailändska. Oftast så ber de mig om att få låna pengar en bit in i förhållandet. I fallet med thailändskan så upptäckte jag att hon fortfarande var aktiv på olika dejtingsajter efter att vi blivit exklusiva. Så jag gjorde ett fake konto och gick in och skrev till henne och fick svar innom några timmar.
Vid denhär tidpunkten så skickade jag ca 5000 kr i månaden till henne för att hon inte hade nått heltidsjobb men snart skulle få komma till sverige (hon jobbade dock deltid och påstod att hon gav bort alla pengarna från det till familjen).
Fan villjen tur att jag inte tog hit henne, men nu vill jag försöka hitta en vettig person. Ett sissta försök innan jag typ ger upp och skapar ett förhållande till alkohol och porr i stället.
Men vart skall jag leta? Tror inte på tinder mm längre.