• Anonym (Hjälp)

Ang faderskap va gäller ?Hjälp

Mitt barn har pappa på pappret, alltså har han skrivit på faderskapet nu hävdar en annan att han är pappa till vårt barn vilket är omöjligt . Han hotar med advokater osv vad kan jag göra? Vad kan han göra ?

Jag vet att han inte är pappan till 100 % men de går inte i den andras huvud han bara forsätter och forsätter .

• Svar på tråden Ang faderskap va gäller ?Hjälp
  • Tiina87
    Anonym (Jupp) skrev 2019-01-02 11:02:17 följande:

Jupp, har också hamnat i många diskussioner med henne. En underhållande person iallafall. Den här tänker jag dock inte ge mig in i. Den här slår nog rekordet. Gravid i över ett år, haha.

Gravid i över ett år?
  • Tiina87
    Anonym (Anonym) skrev 2019-01-02 02:39:59 följande:

Tiina87 har fel i många trådar och ändrar sig aldrig, även när hon blir överbevisad.

Fel!
  • Tiina87
    Anonym (Anonym) skrev 2019-01-02 02:39:59 följande:

Tiina87 har fel i många trådar och ändrar sig aldrig, även när hon blir överbevisad.

Fel!
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (Fast....nej) skrev 2019-01-01 20:28:50 följande:

Du hävdar ett händelseförlopp som TS inte beskrivit och dillar om förtidigt född osv. Precis som att du inte fattar att TS sagt att hon hade sex med idioten 3,5 månad INNAN hon blev gravid. Så du fortsätter hävda att idioten kan vara pappa om barnet var förtidigt född och gravtestet gav utslag sent.... Du lyssnar inte när vi säger att då hade hon varit tvungen att vara gravid 12.5 månader... Och barnet hade definitivt inte varit förtidigt född! 

Du läser fel, missuppfattar det som står, hävdar något som är omöjligt och vägrar lyssna när vi säger att du tänkt fel! Enda sättet som det du säger skulle kunna vara sant är om hon hade haft sex med honom EFTER att hon blev gravid, då hade det kunnat vara hans barn om hon födde förtidigt. Men det är i detta fallet uteslutet. 

Om du bara själv erkände att du missuppfattat allt och läst samt tänkt fel skulle du inte verka vara så idiotisk.... 

Hon kommer aldrig ge sig så bäst är att ignorera henne . Hon verkar inte ha alla hästar hemma
  • Anonym (Hjälp)

[quote=79328711][quote-nick]Tiina87 skrev 2019-01-02 11:54:34 följande:[/quote-nick]Gravid i över ett år?[/

Hahahah ja jag har då varit gravid 1 år hade sex med idioten 3, 5 månader INNAN jag blev gravid .läs va ? fast... nej ? har skrivit Och förklara hur galningen kan vara pappan ?

• Tiina87
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-01-02 12:16:54 följande:

[quote=79328711][quote-nick]Tiina87 skrev 2019-01-02 11:54:34 följande:[/quote-nick]Gravid i över ett år?[/

Hahahah ja jag har då varit gravid 1 år hade sex med idioten 3, 5 månader INNAN jag blev gravid .läs va ? fast... nej ? har skrivit Och förklara hur galningen kan vara pappan ?

1. Om du menar du har varit gravid ett år så är det ovanligt (nästintill omöjligt).

2. Och då är han pappan...

3. Galningen är pappa eftersom du menar att du varit gravid i ett år.
  • Anonym (Fast....nej)
    Tiina87 skrev 2019-01-02 12:36:59 följande:
    1. Om du menar du har varit gravid ett år så är det ovanligt (nästintill omöjligt).

Nej hon säger att OM idioten hade varit pappan så hade hon varit gravid i ett år!!! 

Hon hade sex med idioten och fick ett barn ett år senare!!! Så han kan absolut inte vara pappan! 

Är svenska inte ditt första språk kanske? Inget att skämmas för att man missförstår men när det är flera som påpekar för dig att du missuppfattat allt så kanske det är dags att erkänna att man läst fel och missuppfattat allt för att inte framstå som en idiot... 

Anonym (Hjälp) skrev 2019-01-02 12:13:47 följande:
    Hon kommer aldrig ge sig så bäst är att ignorera henne . Hon verkar inte ha alla hästar hemma

Nej det är väl så... Hon verkar som sagt ha problem med läsförståelsen. Sorgligt.. 

• Anonym (Fast....nej)
    Tiina87 skrev 2019-01-02 12:36:59 följande:

Det är inte "ovanligt" att vara gravid i ett år utan HELT OCH HÅLLET omöjligt... 

Hon har INTE varit gravid i ett år utan i 9 månader som är vanligt och idioten är inte pappan. 

TS har ALDRIG sagt att hon varit gravid 1 år, den enda som sagt det är du.... 

Bara ge dig, du har missuppfattat allt och att fortsätta som du gör nu gör bara att du verkar löjlig. 

• Anonym (Kaa)
    Anonym (Jupp) skrev 2019-01-02 11:02:17 följande:

Jupp, har också hamnat i många diskussioner med henne. En underhållande person iallafall. Den här tänker jag dock inte ge mig in i. Den här slår nog rekordet. Gravid i över ett år, haha.

Underhållande ibland kanske men jag tycker hon bara förstör trådarna. Ett sånt uppenbart troll som bara vill provocera borde bli avstängd helt och hållet.
  • Anonym (k)
    Anonym (Hjälp) skrev 2018-12-29 16:34:25 följande:

Mitt barn har pappa på pappret, alltså har han skrivit på faderskapet nu hävdar en annan att han är pappa till vårt barn vilket är omöjligt . Han hotar med advokater osv vad kan jag göra? Vad kan han göra ?

Jag vet att han inte är pappan till 100 % men de går inte i den andras huvud han bara forsätter och forsätter .

Hur går det ts? Har han fortsatt trakassera dig?
    Lyckas du lappa ihop din relation?
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (k) skrev 2019-01-03 22:44:56 följande:

Hur går det ts? Har han fortsatt trakassera dig?

Lyckas du lappa ihop din relation?

Han har inte hört av sig nu på ett par dagar så det är skönt men min relation med pappan går inte framåt inte träffat honom alls detta året .
  • Anonym (Hjälp)

Är forfarande tyst så han har kanske fattat att det inte är lönt hålla på hoppas !

• Anonym (k)
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-01-15 13:58:04 följande:

Är forfarande tyst så han har kanske fattat att det inte är lönt hålla på hoppas !

Ja, förmodligen.
Svar på tråden Ang faderskap va gäller ?Hjälp