Han har lämnat mig och barnen
Vet inte ens var jag ska börja. Jag och min sambo har varit tillsammans i många många år och vi har 3 barn tillsammans varav den yngsta bara är bebis. Vi har haft våra duster och vi har mått dåligt emellanåt men vi har alltid lyckats ta oss tillbaka och jobba på vårt förhållande. Vi har haft det ganska bra några år men sen bebisen kom har min sambo inte mått bra och fått för sig att jag varit otrogen osv. Det stämmer såklart inte. Vi har bråkat mycket om just det där med otrohet den senaste veckan och han lyssnar inte ett dugg på när jag försöker förklara att jag aldrig ens haft en tanke på att vara otrogen. Han säger sig ha bevis?
Men idag när jag kom hem så hade han packat sin väska och sa bara att jag har förstört allt och att vårt förhållande inte kommer gå att rädda och att han kommer träffa barnen när han kan.
Så här sitter jag själv, med 3 barn, föräldrapenning. Han äger ju halva huset så jag har ingen aning om vart jag ska kunna bo eller ha råd att bo.
Har sån ångest just nu för jag känner att jag inte kommer klara det här. Ska jag behöva flytta härifrån, måste barnen byta skola? Flytta ifrån sina vänner och vår familj?
Kämpar med att inte bryta ihop men tankarna snurrar i huvudet och jag vet inte ens vad jag ska säga till barnen.
Vad ska jag göra?