Ni som är gifta med en person som har blivit oskyldigt anklagad för sexuella övergrepp
Jag är i dagsläget gift med en 38 år äldre man som har blivit anklagad för sexuella övergrepp på min dotter från ett tidigare förhållande.
Anklagelsen kom fram då min dotter redan hade flyttat till min mor så jag har aldrig fått höra direkt från henne vad som hade hänt.
Jag tror att han är oskyldig därför att jag aldrig såg något olämpligt beteende från hans sida och jag känner att min mor och hennes släktingar har spätt på händelsen så jag vet inte vad som är vad.
Till det här hör att min dotter har en utvecklings störning och autism som gör att hennes bild av händelsen kan vara förvriden.
Det jag har hört henne säga är att pappa har klämt mitt bröst vilket jag tolkar som att när de har lekt så har han kanske försökt undvika att hon ramlar och tagit tag i henne för hårt. Hon väger en hel del och det är svårt att vara varsam när hon slänger sig ner på golvet.
Hon är 11 år och hennes verklighetsbild stämmer inte alltid överens med vad som egentligen är sant.
Ni som har valt att stanna kvar efter en sån här händelse, hur går man vidare?
Jag känner att jag har blivit av med min familj i samma veva som jag försöker komma fram till om jag vill stanna kvar eller separera.
Jag behöver inga pekpinnar om att jag borde blint lyssna på den ihopkokade versionen min mor och dotter har berättat för mig.Det har jag fått höra många gånger redan.
Jag behöver råd om hur jag kan göra för att gå vidare i livet.