Saker som man borde kedja fast
Nagelklippare!
Jag ska kedja fast dem för att barnen använder dem någon annanstans och det finns aldrig nån i badrumsskåpet. Fler saker?
Nagelklippare!
Jag ska kedja fast dem för att barnen använder dem någon annanstans och det finns aldrig nån i badrumsskåpet. Fler saker?
Kom på en till - barnens gosedjur dom sover med. Letar varenda kväll efter dom där gosekaninerna! Och varenda kväll blir det gråt att dom är borta.. borde kedja fast dom i sängen!
Nagelklippare!
Min tumstock!
Min tumstock!
PENNOR!
Jag är storkonsument av pennor, jag gör väl av med ca 20 i månaden. Felet är bara att 10 av dem inte är slut, utan borta.
Strumpor. Svårt att he bem på sig då, dock.....
Måttband. Fattar inte.....
Små-el! Hörlurar, laddbara batterier och dito laddare framför allt.
Kryddor. Men där får jag nog skylla på mig själv.....
Barnets nappar! Kan dock bli lite problematiskt, eftersom han vill kunna använda dem. Men händer ofta att man får gå runt och leta efter dem när det är dags att sova.
Vanliga saxar! Har typ fyra i en kökslåda, men helt plötsligt är alla borta och går inte att hitta. Sen dyker nån upp, men alla andra fattas fortfarande. Sen är alla tillbaka i lådan igen innan de försvinner igen..
Och ja, hårnålar och hårsnoddar försvinner ju också spårlöst.. Tenderar dock ALDRIG återkomma igen, utan man får köpa helt nytt.
Och ja, hårnålar och hårsnoddar försvinner ju också spårlöst.. Tenderar dock ALDRIG återkomma igen, utan man får köpa helt nytt.
Kom på en till - barnens gosedjur dom sover med. Letar varenda kväll efter dom där gosekaninerna! Och varenda kväll blir det gråt att dom är borta.. borde kedja fast dom i sängen!
Mina bilnycklar! Jag springer jämt runt och letar efter dom.