• Chattisen

Tjejer era bästa raggningstip =)

Ut med era bästa tips..

Själv brukar jag spela lite korkad tex på macken, se lite frågande ut.

När jag står med spolarvätskan i högsta hugg, tittar frågande på den heta killen brevid om denna ska tommas i bensintanken.. killar älskar tydligen blåsta brudar, funkar 9/10 gånger! ;)

Allt handlar såklart om att mannen ska få känna sig bättre och starkare än kvinnan. Män behöver lyftas upp till skyarna, annars skulle ju manligheten vara hotad och för sjutton visa dig inte självständig.. det anses oattraktivt.

Tjejer vad är era bästa tips.

• Svar på tråden Tjejer era bästa raggningstip =)
  • Chattisen
    Gosedjuret skrev 2019-02-17 22:41:30 följande:

Mitt nick är valt för en evighet sen, passar mig inte så bra fast grizzly...beskriver mig nog inte helt rätt heller :) Jag gillar verkligen själva förförelsen men även resten, det finns aldrig något bekräftelsebehov eller någon illvilja bakom det jag gör. Skulle aldrig vara oärlig utan kör alltid med öppna kort, jag ser inte flirtande som en sport eller tävling utan som något roligt eller som ett medel att närma mig dom jag släpper in på riktigt.

Det jag gillar med anonymiteten här är att det går att vara öppen med hur jag är och tänker. Är varken osäker eller beroende av bekräftelse, mest bara väldigt intresserad av människor.

Jo det är kul med leken, jag håller med dig faktiskt. ;) det är som att locka in ett byte, men det är inget jag måste pyssla med, oftast så tröttnar jag dessutom på leken om den inte för mig mot ett bestämt mål.
  • Gosedjuret

Hur är en tjej som jag som beter mig som en grizzlybjörn?

• Gosedjuret

Inga nya raggningstips tjejer? Borde ju finnas fullt med dom hos alla :)

En annan sak jag gör är att ha djupare intressanta diskussioner med attraktiva killkompisar, det har jag ju för att jag älskar att prata med dom men det kan även ge ingångar att de förstår hur jag tänker. Finns inga direkta baktankar med det men de kan då få insikter i att jag funkar som dom och att det inte behöver vara så komplicerat att inleda något.

• Chattisen
    Gosedjuret skrev 2019-02-24 09:33:39 följande:

Inga nya raggningstips tjejer? Borde ju finnas fullt med dom hos alla :)

En annan sak jag gör är att ha djupare intressanta diskussioner med attraktiva killkompisar, det har jag ju för att jag älskar att prata med dom men det kan även ge ingångar att de förstår hur jag tänker. Finns inga direkta baktankar med det men de kan då få insikter i att jag funkar som dom och att det inte behöver vara så komplicerat att inleda något.

Ja det är just det vi funkar ju inte så olika som många vill tro.
  • Gosedjuret
    Chattisen skrev 2019-02-24 21:15:45 följande:
    Ja det är just det vi funkar ju inte så olika som många vill tro.
    Det verkar vara en slags hävd liksom, att kvinnor & män skulle vara såå olika...tycker att det är mer personligheter som skiljer sig åt än kön egentligen. Men det är ju jag det, de flesta verkar ju tycka helt annorlunda.
  • Chattisen
    Gosedjuret skrev 2019-02-24 21:43:03 följande:

Det verkar vara en slags hävd liksom, att kvinnor & män skulle vara såå olika...tycker att det är mer personligheter som skiljer sig åt än kön egentligen. Men det är ju jag det, de flesta verkar ju tycka helt annorlunda.

Fast det är klart att vi är påverkade att hormoner. Nog skiljer det, men det skiljer å andra sidan mellan kvinna/ kvinna och man/ man också.
  • Gosedjuret
    Chattisen skrev 2019-02-24 23:49:13 följande:
    Fast det är klart att vi är påverkade att hormoner. Nog skiljer det, men det skiljer å andra sidan mellan kvinna/ kvinna och man/ man också.
    Ja verkligen. Hade kunnat ge en del för att kunna låta bli att ilskegråta i vissa lägen, alltid lika irriterande ;)

Visst gör det, jag kan känna mig som en ångvält (grizzlybjörn?) med vissa manliga bekanta på samma sätt som jag skiljer mig från de kvinnliga.
  • Chattisen
    Gosedjuret skrev 2019-02-25 18:17:38 följande:

Ja verkligen. Hade kunnat ge en del för att kunna låta bli att ilskegråta i vissa lägen, alltid lika irriterande ;)

Visst gör det, jag kan känna mig som en ångvält (grizzlybjörn?) med vissa manliga bekanta på samma sätt som jag skiljer mig från de kvinnliga.

Samma här, är lite pojkflicka i sinnet fast med ett kvinnligt yttre. Män brukar bli lite förvirrade till en början ;)
  • Gosedjuret
    Chattisen skrev 2019-02-25 21:21:04 följande:
    Samma här, är lite pojkflicka i sinnet fast med ett kvinnligt yttre. Män brukar bli lite förvirrade till en början ;)
    Samma här sedan alltid...är ju bästa kombinationen :) Gillar att glida under radarn med hur jag egentligen är tills jag känner för att avslöja något, är ju ofta kul att överraska...
  • Chattisen
    Gosedjuret skrev 2019-02-27 17:54:12 följande:

Samma här sedan alltid...är ju bästa kombinationen :) Gillar att glida under radarn med hur jag egentligen är tills jag känner för att avslöja något, är ju ofta kul att överraska...

Ja under radarn kan man sålla lite vilka som ska få se ens rätta jag. ;)
  • Gosedjuret
    Chattisen skrev 2019-02-28 19:44:47 följande:

Ja under radarn kan man sålla lite vilka som ska få se ens rätta jag. ;)

Yes. De observanta ser det ändå men resten är rätt ovetande, är precis så jag vill ha det..;)
  • Chattisen
    Gosedjuret skrev 2019-03-06 03:16:36 följande:

Yes. De observanta ser det ändå men resten är rätt ovetande, är precis så jag vill ha det..;)

Lite samma här faktiskt ;)
  • LivetPåJorden

d rolaiste vorde om man inte behövde spela övehuvetaget, e nog me dåli teater på burkenRynkar på näsan

• K Kalle
    Chattisen skrev 2019-02-16 12:08:42 följande:

Ut med era bästa tips..

Själv brukar jag spela lite korkad tex på macken, se lite frågande ut.

När jag står med spolarvätskan i högsta hugg, tittar frågande på den heta killen brevid om denna ska tommas i bensintanken.. killar älskar tydligen blåsta brudar, funkar 9/10 gånger! ;)

Allt handlar såklart om att mannen ska få känna sig bättre och starkare än kvinnan. Män behöver lyftas upp till skyarna, annars skulle ju manligheten vara hotad och för sjutton visa dig inte självständig.. det anses oattraktivt.

Tjejer vad är era bästa tips.

Sant. Killar gillar blåsta tjejer. När man är på fest är det tjejen som skrattar åt killens dåliga skämt och lägger huvudet på sned och ser lite korkad ut som lyckas. Den tjej som hänger med i killarnas diskussioner om det politiska läget eller om något samhällsfenomen har noll chans.

• Gosedjuret
    K Kalle skrev 2019-05-07 08:06:33 följande:
    Sant. Killar gillar blåsta tjejer. När man är på fest är det tjejen som skrattar åt killens dåliga skämt och lägger huvudet på sned och ser lite korkad ut som lyckas. Den tjej som hänger med i killarnas diskussioner om det politiska läget eller om något samhällsfenomen har noll chans.
    Nä...skulle inte tro det. Beror på vilka man umgås med?
Svar på tråden Tjejer era bästa raggningstip =)