Ni som plussat innan bim, hur gick det?
Ångrar mig nu att jag testade mig så tidigt. Bim -5, ett tydligt plus är det men är så rädd för kemisk graviditet nu. Hur gick det för er som plussade så tidigt?
Ångrar mig nu att jag testade mig så tidigt. Bim -5, ett tydligt plus är det men är så rädd för kemisk graviditet nu. Hur gick det för er som plussade så tidigt?
Jag har plussat före beräknad mens med båda barnen, det yngsta är snart två år och ligger här och snusar bredvid. Så inga problem i mitt fall utan två friska graviditeter. Lycka till!
Jag plussade på BIM-6 ÄL+10 och är fortfarnde gravid i v.9 nu. Stort och fint foster med starka hjärtslag när jag varit på ultraljud =)
Jag har plussat som tidigast 10 dagar efter ÄL och det har både blivit barn och missfall. Men jag tror generelt är det nog bra att få plus tidigt. Dom gånger jag först plussat efter bim, alltså när jag fått negativt innan, har det ALLTID blivit missfall, tidiga sådant, det har hänt 3 ggr.
Detta är bim-5
Och detta bim-2
Jag plussade innan och är nu gravid v21. Lycka till!
Jag plussade på Äl+9 och är gravid i vecka 7 nu
Plussade fyra dagar före bim och är i v 9 nu. Har gjort ultraljud och sett hjärtat slå.