Vad ska jag göra?
Fick mitt första barn för fyra månader sedan, för mig världens finaste flicka
Men sambon har sen innan två krävande döttrar som bor hos oss varannan vecka
Veckorna utan dom fungerar utmärkt och men veckorna med dom....jadu.... sambon blir som utbytt ! Spelar ingen roll vad jag gör så är det fel ! Han bråkar på dom stora barnen, skriker på varann, är allmänt elaka
Jag vill inte kalla mig perfektionist men jag kan inte bo i lortiga trosor slängda överallt, pussel slängda över hela vardagsrumsgolvet, utspillda mjölkglas som ingen bryr sig att ta reda på
Dom är 5 och 8 så dom är inte hjälplösa spädbarn som inte kan nåt på egen hand !
Det har kommit fram att barnen tycker att jag tjatar om just det här att plocka undan efter sig
Så efter ett sjuhelvetes bråk mellan mig och pappan sa jag att jag tänker sluta yttra mig öööööverhuvudtaget om detta !
Nu är vi inne på sjunde dagen utan mitt tjat och gissa hur det ser ut hemma ?
Jag mår fruktansvärt dåligt just nu och har tid hos läkaren på måndag. Gråter över typ allt, ingen matlust, kan inte sova.
Känner att jag har samma symptom som när jag blev sjukskriven för två år sedan pga utbrändhet.
Sambon gör i princip ingenting för att underlätta för mig.
Bebisen tar jag 100% ansvar för, han blir mer eller mindre arg när jag ber om hjälp
Men nu till min fråga
Ska jag lämna detta hell hole ? Jag har tyvärr ansökt om en lägenhet, testar bara om jag kan få en typ...
Hur blir det med våran bebis??
Någon som varit i samma sits?