Socialtjänsten gorde fel?
Hej! Allihopa! Nu skulle jag vilja få höra era erfarenheter av soicaförvaltningen där ni bor (:,
Har ni goda erfarenheter av dem? Har ni dåliga? Skriv av er nedan ??, Så får jag läsa era erfarenheter av SOC (:
Hej! Allihopa! Nu skulle jag vilja få höra era erfarenheter av soicaförvaltningen där ni bor (:,
Har ni goda erfarenheter av dem? Har ni dåliga? Skriv av er nedan ??, Så får jag läsa era erfarenheter av SOC (:
De som skriver att de har haft bra erfarenheter av Soc brukar vara de som inte har haft någon egen kontakt med denna organisation.
Däremot så finns det många skräck exempel berättade av de som av olyckliga omständigheter hamnat i klorna på dessa lågutbildade maktfullkomliga "tjänstemän"
Har haft bara positiv kontakt
Jag har i stort sett bara haft positiv erfarenhet av soc.
Nu det senaste året fått komplettering ekonomiskt efter att jag blivit utförsäkrad från försäkringskassan.
Jag har bara haft positiva erfarenheter av SOC.
Generellt är det individer som inte inser sin egen roll i problematiken som har dåliga erfarenheter.
Det verkar var överfyllt med Socionomer i tråden, he he
Jag har bara haft positiva erfarenheter av SOC.
Generellt är det individer som inte inser sin egen roll i problematiken som har dåliga erfarenheter.
Det slänger du ur dig utan något faktaunderlag. Din åsikt är inte densammas som jurister som arbetar med att företräda föräldrar som blivit utsatta för åtgärder.
Vad tycker du om alla de fall där soc vill placera barn hos en pappa som är dömd för misshandel av dom?
Där dom motarbetar mamman för att hon polisanmält misshandeln och hålls ansvarig för att barnen är rädda för pappan?
90-talister är inte alltid speciellt allvetande och kompetenta nog att arbeta med det dom utbildat sig till. Märks även inom polisen där unga poliser skjuter ihjäl funktionshindrade.