Anonym (Va?) skrev 2019-05-12 11:00:42 följande:
Självklart kan man hitta folk via deras epostadresser! Svårare om du har en webbmail men inte omöjligt.
Och hur kan du veta att bilderna inte är sparade? Han kan ju ha skärmdumpat?
Men det låter skumt.
* Hur lång tid gick det från att du skickade bild tills personen som kallade sig pappa hörde av sig?
* Hur fick han veta att du hade skickat bild?
* Och hans son (om det nu är sant att han är pappan) har ju gjort samma sak ("producerat och spridit barnporr") så det låter ju jävligt märkligt att farsan tar risken att dra in polisen.
Antagligen kommer det snart krav på att du ska skicka filmer där du smeker dig själv etc. och hot om att dra in polisen om du inte gör det.
Ge fan i att skicka bilder till okända, bara jävligt onödigt.
Okej jag ska förklara HEELA situationen, vi träffades på ett online spel och addade varandra på snapchat. Sedan blev vi vänner och vi skickade bilder till varandra på snapchat för 4 månader sen och då visste jag att han var 15, men det finns inga bevis på det så såklart jag kan ju säga "aa men visste inte att han var 15".
Detta var ömsesidigt så båda ville ju skicka bilder till varandra.
(NOTE : han screenshottade inte mina bilder för då hade det kommit upp på snapchat att han gjorde det, så är säker på att han inte har mina bilder 100%)
Sedan tappade vi kontakten i kanske 2 månader och jag raderade honom överallt. Men igår så addade han tillbaks mig på snapchat och började bråka, vi skrev elaka saker till varandra så tillslut visade han allt för sin pappa och berättade om bilderna.
Så då skrev hans pappa till mig från han sons snapchat "we already contacted the police so you shold be worried, expect to be charged with a crime for soliciting a child for inapproriate images. I have notified the authorities"
Så allt det här hände alltså igår, men det där med bilderna hände för 4 månader sen..