När är männens "bäst-före-datum"?
Vad anser ni vara en mans "bäst-före-datum"?
Dvs när männen anses vara gubbar och gamla?
Själva tror de ju att de är unga och snygga för alltid särskilt de som är gubbsjuka (tittar på yngre tjejer).
Själva tror de ju att de är unga och snygga för alltid särskilt de som är gubbsjuka (tittar på yngre tjejer).
Den 65-åringen som jag känner lyssnar på Sebastian Basch klassisk musik, älskar Opera och allmänt gubbig.
[quote=79634548][quote-nick]sextiotalist skrev 2019-05-19 07:37:27 följande:[/quote-nick]Är det gubbigt att uppskatta klassisk musik?
Älska opera?
Sist jag var på en klassisk konsert skulle jag tippa på att de flesta var kring 35-40.
Min topp med klassisk musik var nog kring 30[/
Nja, skulle hellre lyssna på 80-tals disco hits från förr än klassisk musik.
[quote=79634548][quote-nick]sextiotalist skrev 2019-05-19 07:37:27 följande:[/quote-nick]Är det gubbigt att uppskatta klassisk musik?
Älska opera?
Sist jag var på en klassisk konsert skulle jag tippa på att de flesta var kring 35-40.
Min topp med klassisk musik var nog kring 30[/
Nja, skulle hellre lyssna på 80-tals disco hits från förr än klassisk musik.
Den 65-åringen som jag känner lyssnar på Sebastian Basch klassisk musik, älskar Opera och allmänt gubbig.
Runt 35
Iallafall om jag BARA går på utseendet. Såklart kan det finnas äldre killar som ser yngre ut. Men generellt attraheras jag inte av många killar över 35 och typ ingen över 40. Många ser slitna ut tidigt. Gillar ett ungt utseende
Läst artiklar om just män över 65 år, då de bör undvika samlag då de har mkt stor risk för hjärtstillestånd under akten och kan då dö.
Däremot är det tvärtom för kvinnor över 65 år där det bara finns fördelar att ha samlag trots hög ålder.
Kanske därför många kvinnor ser sig efter yngre vitala män...
Läst artiklar om just män över 65 år, då de bör undvika samlag då de har mkt stor risk för hjärtstillestånd under akten och kan då dö.
Däremot är det tvärtom för kvinnor över 65 år där det bara finns fördelar att ha samlag trots hög ålder.
Det borde väl vara 2020-02-30
Man kan träna hela livet här har ni lite inspiration från lite 60 plussare.
">