• H Moody

Chat/flirt i "smyg", hur göra?

Hej glada  
    Lever livets glada som social, trygg och oerhört attraktiv. Sambo och villa, men något saknas. Känner att jag vill in i det lite "förbjudna" och prata med andra tjejer När väl utgång sker så blir det väldigt mycket "flirtande" vid baren mm, men det blir bara ytligt.
    Var vänder man sig för att träffa likasinnade? I samma situation, men som vill ha lite spänning i tillvaron? Nej, tänker inte skaffa Tinder, medlemskap på Victoria Milian eller liknande. För stora risker att röja mig och min egenhet, tänker jag.

Har otroligt lätt för nya bekantskaper, så handlar inte om något dåligt utseende, osocial eller allmänt blyg. tvärt om, men de få ggr på krogen ger mig inte mycket. Vill hellre använda dator/mobil när lusten faller på, om man kommer i kontakt med rätt person.
    Finns det trådar här på FL? Annars, tips tas varmt emot

Vet att ni är fler därute.

Kram

• Svar på tråden Chat/flirt i "smyg", hur göra?
  • Anonym (A)
    Anonym (man) skrev 2019-05-28 17:09:18 följande:
    Haha, snacka om att sålla mygg och svälja kameler.Jag menar du verkar tycka det är ett enorm övertramp att inte förstå din text, men att bedra din fru och barn är däremot helt ok.

Har du någonsin funderat över att andra kanske är minst lika trötta på människor som du? 
    Håller med
  • Anonym (Japp)
    Anonym (man) skrev 2019-05-28 18:16:02 följande:

Fru, sambo, flickvän, ett svek är det väl likt förbannat?

Ja det är väl klart att du tycker det är helt ok, men frågan är vad din partner tycker? Du kan väl fråga henne så får du svart på vitt om det är så oskyldigt som du påstår?

Japp, det är ett öppet forum, dvs det är öppet även för kritik.

Bäst
  • H Moody

Förmer ?anonyma? som kommer in här och viftar med era moraliska pekpinnar, detta är en forumtråd för sex och, förvånande nog, med en undertråd som heter ?otrohet?.

Vad förväntar ni er själva?

Jag kan självklart förstå det omoraliska i att ?flirta? eller chatta med andra kvinnor utöver min sambo. Jag är varken dum eller cynisk. Men förstår faktiskt inte vad som ger er rätten att lägga värdering i ett underforum som detta, vad var och en gör eller bör göra?

Jag har inga planer på att vara fysiskt otrogen, heller inte skada någon eller, för den delen, ta livet av någon. Jag söker bara efter ett eller flera forum där man kan prata, eller flirta, om ni så vill, med likasinnade av kvinnligt kön.

• Anonym (man)
    H Moody skrev 2019-05-28 19:47:15 följande:

Förmer ?anonyma? som kommer in här och viftar med era moraliska pekpinnar, detta är en forumtråd för sex och, förvånande nog, med en undertråd som heter ?otrohet?.

Jag kan självklart förstå det omoraliska i att ?flirta? eller chatta med andra kvinnor utöver min sambo. Jag är varken dum eller cynisk. Men förstår faktiskt inte vad som ger er rätten att lägga värdering i ett underforum som detta, vad var och en gör eller bör göra?

Jag har inga planer på att vara fysiskt otrogen, heller inte skada någon eller, för den delen, ta livet av någon. Jag söker bara efter ett eller flera forum där man kan prata, eller flirta, om ni så vill, med likasinnade av kvinnligt kön.

Haha, otrogna mönniskors logik är bara för lustig, här har vi en snubbe som fegt går bakom ryggen på sin partner och planerar att bedra henne (och barn) men gnäller över att folk är anonyma på forum.... priceless Tomte

Känner du dig dömd? Det är väl lika bra att du vänjer dig för när din sambo får redan på din aktiviteter (vilket jag hoppas sker snart så hon för reda på vad för slags "man" hon lever med) så kommer detta kännas som en fis i rymnden.

Som jag skrev tidigare, om det du tänker göra är så oskyldigt som du säger, varför vågar du inte säga det till din sambo? Det borde väl vara helt ok eller?

PS! kategorin heter sex och samlevnad (du vet sådär som i förhållanden) inte BARA sex. Men jag förstår att kåtheten kanske gjorde att du missade den sista delen, när allt blod forsar ner till de nedre delarna så kan det bli svårt att  tänka klart. Men prova och läs igen så ska du se att det klarnar...
  • Anonym (Sugen)
    H Moody skrev 2019-05-28 16:30:25 följande:

Hej glada  
    Lever livets glada som social, trygg och oerhört attraktiv. Sambo och villa, men något saknas. Känner att jag vill in i det lite "förbjudna" och prata med andra tjejer När väl utgång sker så blir det väldigt mycket "flirtande" vid baren mm, men det blir bara ytligt.
    Var vänder man sig för att träffa likasinnade? I samma situation, men som vill ha lite spänning i tillvaron? Nej, tänker inte skaffa Tinder, medlemskap på Victoria Milian eller liknande. För stora risker att röja mig och min egenhet, tänker jag.

Har otroligt lätt för nya bekantskaper, så handlar inte om något dåligt utseende, osocial eller allmänt blyg. tvärt om, men de få ggr på krogen ger mig inte mycket. Vill hellre använda dator/mobil när lusten faller på, om man kommer i kontakt med rätt person.
    Finns det trådar här på FL? Annars, tips tas varmt emot

Vet att ni är fler därute.

Kram

PM?
  • Anonym (?)
    H Moody skrev 2019-05-28 19:47:15 följande:

"Jag har inga planer på att vara fysiskt otrogen, heller inte skada någon eller.."

Så, när du suttit i timmar och live chattat och sexuellt tillfredsställt dig själv, kryper ner i sängen hos din fru och hon är sugen och vill vara intim, vad gör du då? Har du då inte redan valt vem, "nät" kvinnan eller din fru som är din prio ett?
  • Anonym (?)
    H Moody skrev 2019-05-28 18:08:06 följande:

Mr Anonym, vem har pratat om att "bedra" och vem har pratat om fru? Är inte gift, om det nu förändrar något, för Mr moral.

För min del finns ingen korrelation mellan att "flirta" och bedra, eller för den sakens skull, vara otrogen. Är ett väldigt stort steg från flirtande och pratande, vilket faktiskt kan göra många människor till bättre makar. Andra som förstår en på ett annat sätt.

Oavsett vad du försöker insinuera så anser jag detta vara ett öppet forum, där alla märkliga ting lyfts ur sina sammanhang. Varför inte bara läsa vidare och inte lägga värdering i denna tråd? Varför lägga energi på något du anser vara fel?

" vem har pratat om fru? Är inte gift.. "

Vet din sambo om att du tar så lätt på att vara just sambo, att det inte är samma regler som gäller om man inte är gift?
  • Fjäril kär

Från en som varit älskarinna i 5 års tid kan jag säga att alla historier (ja 98% i alla fall) börjar med helt oskyldigt flirt, prat och chatt. Uppskattningen blir allt större med tiden och man berättar förtroliga saker. Det blir allt mer personliga komplimanger och bilder på hur man ser ut byts med varandra och snart kommer frågan om mer vågade bilder. Frågan om ev träff. Fantasier om varandra. Sexuella anspelningar. Kontakt nästan hela tiden.

Man överträder gräns efter gräns och tycker hela tiden att det inte är så farligt. Det är bara oskyldigt, inte skulle man göra något live o nej..

Telefonsamtal blir längre och längre, telefonsex kanske. Men fortfarande tycker man att allt är "inom gränsen".

Sen träffas man... Och resten kan du tänka själv.

Eftersom du vill åt det just förbjudna undrar ju jag över din plan i det här? . Du är väl inte så naiv att du tror att du stoppar efter någon dags chatt? Då har ju hela idén med förbjudet fallerat. Självklart kommer du sukta efter mer och mer.

• Fjäril kär

Jag tror du måste tänka extra mycket på vad just exakt du menar med det "förbjudna"? Att prata om väder och vind i nån spelchatt är ju knappast vad du är ute efter, eller hur?

Vill du på riktigt känna pirr, attraktion osv måste du förmodligen på något sätt leta dig ut på någon form av dejtingsajt.

Jag lägger inga värderingar i din önskan men du måste inse vad du frågar efter och konsekvenser av det.

• Anonym (?)
    Fjäril kär skrev 2019-05-29 08:46:22 följande:

Från en som varit älskarinna i 5 års tid kan jag säga att alla historier (ja 98% i alla fall) börjar med helt oskyldigt flirt, prat och chatt. Uppskattningen blir allt större med tiden och man berättar förtroliga saker. Det blir allt mer personliga komplimanger och bilder på hur man ser ut byts med varandra och snart kommer frågan om mer vågade bilder. Frågan om ev träff. Fantasier om varandra. Sexuella anspelningar. Kontakt nästan hela tiden.

Man överträder gräns efter gräns och tycker hela tiden att det inte är så farligt. Det är bara oskyldigt, inte skulle man göra något live o nej..

Telefonsamtal blir längre och längre, telefonsex kanske. Men fortfarande tycker man att allt är "inom gränsen".

Sen träffas man... Och resten kan du tänka själv.

Eftersom du vill åt det just förbjudna undrar ju jag över din plan i det här? . Du är väl inte så naiv att du tror att du stoppar efter någon dags chatt? Då har ju hela idén med förbjudet fallerat. Självklart kommer du sukta efter mer och mer.

• Anonym (Lovely)

Äh, vad är det för spännande med att sexchatta? Och hur tillfredsställande är det? Jag ger dig en vecka, sen kommer du vilja träffa henne i verkligheten. DET är spännande!

Jag träffade min älskare på victoria Milan. Vi chattade en månad. Nu har vi sex på riktigt istället och det är helt fantastiskt!

• Pilsner
    H Moody skrev 2019-05-28 17:03:19 följande:

Men vad var det exakt du inte förstod i min text, Anonym?

Trött på folk som trollar tråder överallt på nätet och försöker göra poäng på poänglösa inlägg. Vad är syftet med inlägg? Jag kan verkligen inte förstå det...

Syftet var nog att du skulle tänka efter, innan du gör något som kan såra din fru väldigt mycket.

• Anonym (man)

Äh, det är ju uppenbart att herr Moody vet precis vad han pysslar med och vad han är ute efter men vill bara inte riktigt stå för det, det låter ju så mycket bättre att säga att man bara är ute efter att "flirta" än att man vill knulla som en kanin. Det är ju bara det gamla klassiska skitsnacket alla kör med för att få bajsmackan att låta lite finare än vad det är.

Jag tror inte alls att han är någon naiv stackare som inte har en aning om vad han ger sig in i, han vet precis vad han är ute efter. och eventuella konsekvenser snackar han bort för sig själv med att sambon aldrig kommer få reda på det precis som alla andra gör.

Vi får helt enkelt hålla tummarna för att sambon får reda på vad han pysslar med så hon får en chans att förhålla sig till det och välja.

• H Moody
    Anonym (Sugen) skrev 2019-05-29 03:38:39 följande:
    PM?
    Absolut-)
Svar på tråden Chat/flirt i "smyg", hur göra?