• Anonym (Hmm?)

Tänker alla killar med k*ken?

Hur vanligt är det att män håller sig till en person?

Hur vanligt är det att de faktiskt inte är otrogna i ett förhållande?

Alla svar välkomnas!

Undrar bara, har inte blivit utsatt för otrohet. (vad jag vet)

• Svar på tråden Tänker alla killar med k*ken?
  • Anonym (Hmm?)
    Anonym (Asful) skrev 2019-06-11 04:50:23 följande:

Jag har aldrig varit trogen i något förhållande. Har inte varit singel mycket i mitt liv men aldrig slutat jaga. Jag tror att vi män har ett biologiskt behov av att sprida våra gener. 

Du kanske borde söka hjälp för det
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Asful) skrev 2019-06-11 04:50:23 följande:

Jag har aldrig varit trogen i något förhållande. Har inte varit singel mycket i mitt liv men aldrig slutat jaga. Jag tror att vi män har ett biologiskt behov av att sprida våra gener. 

Kanske det , men vi har ingen biologisk drift att bedra våra nära och kära
  • Anonym (Asful)
    Anonym (Hmm?) skrev 2019-06-11 12:24:03 följande:
    Du kanske borde söka hjälp för det
    Varför? Jag svarar bara på TS fråga. Jag tror 90% av män skulle vara otrogna om möjlighet uppstod och det inte fanns risk att bli påkommen.
  • Anonym (Asful)
    Anonym (jaha) skrev 2019-06-11 13:13:02 följande:
    Kanske det , men vi har ingen biologisk drift att bedra våra nära och kära
    Nu för tiden har jag barn och fru, så ligger bara med horor utomlands för att säkerställa att ingen blir sårad. Jag är inte hjärtlös. 
  • DanneHade

Japp. Alla män tänker med kuken. Vissa kukar är dock väldigt lojala av sig, de kukarna nöjer sig med en fitta. Men ibland glömmer fittan att faktiskt uppskatta kuken och tror sig själv vara förtjänt av och ha ensamrätt på kuken genom blott sin existens. Då är det lätt hänt att även de mest lojala kukarna börjar se sig om.

• DanneHade
    Anonym (Asful) skrev 2019-06-12 01:30:51 följande:
    Varför? Jag svarar bara på TS fråga. Jag tror 90% av män skulle vara otrogna om möjlighet uppstod och det inte fanns risk att bli påkommen.

Möjligt, och jag tror att samma förhållande gäller för kvinnor fast med en skillnad.

90% av männen skulle vara otrogna om möjligheten uppstod.

90% av kvinnorna skulle vara otrogna om möjligheten att "byta uppåt" uppstod.

Män är horor, kvinnor är gold-diggers. Båda könen suger på sina egna unika vis.

• Anonym (Nej.)

En anledning att en del är trogna tror jag är att skall man vara otrogen så skall det ju vara värt risken. Om man har en fru eller flickvän man älskar och har åtminstone sex ibland med så är jäkligt få andra kvinnor värda den risken.

Jag har aldrig vart otrogen, men såhär när jag är anonym så skulle jag kunna tänka mig att vara det men isåfall måste det vara med någon madam som verkligen är värd det.

Om man är lite realistisk så vet man att de flesta "möjligheter" man ändå har är tydliga nedköp från det man redan har.

• Anonym (Asful)
    Anonym (Nej.) skrev 2019-06-13 17:07:59 följande:

En anledning att en del är trogna tror jag är att skall man vara otrogen så skall det ju vara värt risken. Om man har en fru eller flickvän man älskar och har åtminstone sex ibland med så är jäkligt få andra kvinnor värda den risken.

Jag har aldrig vart otrogen, men såhär när jag är anonym så skulle jag kunna tänka mig att vara det men isåfall måste det vara med någon madam som verkligen är värd det.

Om man är lite realistisk så vet man att de flesta "möjligheter" man ändå har är tydliga nedköp från det man redan har.

Därför som jag eliminerat risken genom att betala för det. Helt anonymt, ingen kan få reda på det. 
  • Anonym (Nej.)
    Anonym (Asful) skrev 2019-06-14 03:35:53 följande:
    Därför som jag eliminerat risken genom att betala för det. Helt anonymt, ingen kan få reda på det. 
    Det skulle jag eventuellt kunna tänka mig att göra, men även där får det verkligen vara med någon speciell. Någon som är sexigare än det jag redan har.
  • Anonym (Asful)
    Anonym (Nej.) skrev 2019-06-14 06:44:41 följande:
    Det skulle jag eventuellt kunna tänka mig att göra, men även där får det verkligen vara med någon speciell. Någon som är sexigare än det jag redan har.
    Det brukar inte vara något problem om man går till ett bra ställe
  • Sgtwolf
    Anonym (Nej.) skrev 2019-06-14 06:44:41 följande:

Skulle aldrig betala för sex.

Mer än halva upphetsningen är att vara åtråvärd. Betala någon för att ha sex med mig fast hon inte är upphetsad av mig, skulle bara innebära att jag går därifrån utan att ens fått stånd.

Vet att det finns män som går igång på att ha sex med kvinnor som inte vill. För mig skulle det vara helt omöjligt. Dom måste vara upphetsade och vilja ha just mig för att det ska funka.
  • Nissemanpower

Instämmer med föregående skribent.

• Anonym (Tänkande man)
    Anonym (Hmm?) skrev 2019-06-10 01:36:20 följande:

Hur vanligt är det att män håller sig till en person?

Hur vanligt är det att de faktiskt inte är otrogna i ett förhållande?

Alla svar välkomnas!

Undrar bara, har inte blivit utsatt för otrohet. (vad jag vet)

Få bildade och intellektuella killar är otrogna.
    WT-killar med tatueringar och pimpad fet BMW kanske är det.

Men visst tänker killar i allmänhet med kuken. Så tro inte på allt smicker du får höra om vacker kropp, fina ögon, trevlig röst, härligt hår och underbar parfym.

Vi använder det till alla vi vill ligga med.
  • Anonym (Ond)

Jag tänker ofta med den enligt min kära

Tydligen tappar jag allt mer i hänsyn ju kåtare jag blir

Jag vet om det själv dessutom men jag glömmer det så fort vi har sex. Slutsats:Tämligen ofta

• Anonym (Asful)
    Anonym (Tänkande man) skrev 2019-06-14 23:49:58 följande:
    Få bildade och intellektuella killar är otrogna.
    WT-killar med tatueringar och pimpad fet BMW kanske är det.

Men visst tänker killar i allmänhet med kuken. Så tro inte på allt smicker du får höra om vacker kropp, fina ögon, trevlig röst, härligt hår och underbar parfym.

Vi använder det till alla vi vill ligga med.
    Min erfarenhet är precis tvärtom. Jag växte upp i en småstad med mycket white trash. De var typen som gifte sig tidigt och bara nöjde sig.

Nu för tiden umgås jag med folk hyfsat högt upp i näringslivet, och jag lovar att inte en enda jobbresa utomlands har varit utan strippor och horor. 
  • Tutelitut

Ja, alla killar tänker med "du vet vad".
    De som är framstående forskare, det vet man ju vad dom tänker med.
    Kvinnor gör aldrig fel. Aldrig.
    Kvinnor tänker alltid rätt. ALLTID.

Svar på tråden Tänker alla killar med k*ken?