Tänker alla killar med k*ken?
Hur vanligt är det att män håller sig till en person?
Hur vanligt är det att de faktiskt inte är otrogna i ett förhållande?
Alla svar välkomnas!
Undrar bara, har inte blivit utsatt för otrohet. (vad jag vet)
Alla svar välkomnas!
Varning för testosteronstinna hannar! www.expressen.se/halsoliv/sex--relationer/ar-han-den-otrogna-typen-tydligen-kan-ansiktet-avsloja/
Jag har aldrig varit trogen i något förhållande. Har inte varit singel mycket i mitt liv men aldrig slutat jaga. Jag tror att vi män har ett biologiskt behov av att sprida våra gener.
Jag har aldrig varit trogen i något förhållande. Har inte varit singel mycket i mitt liv men aldrig slutat jaga. Jag tror att vi män har ett biologiskt behov av att sprida våra gener.
Japp. Alla män tänker med kuken. Vissa kukar är dock väldigt lojala av sig, de kukarna nöjer sig med en fitta. Men ibland glömmer fittan att faktiskt uppskatta kuken och tror sig själv vara förtjänt av och ha ensamrätt på kuken genom blott sin existens. Då är det lätt hänt att även de mest lojala kukarna börjar se sig om.
Möjligt, och jag tror att samma förhållande gäller för kvinnor fast med en skillnad.
90% av männen skulle vara otrogna om möjligheten uppstod.
90% av kvinnorna skulle vara otrogna om möjligheten att "byta uppåt" uppstod.
Män är horor, kvinnor är gold-diggers. Båda könen suger på sina egna unika vis.
En anledning att en del är trogna tror jag är att skall man vara otrogen så skall det ju vara värt risken. Om man har en fru eller flickvän man älskar och har åtminstone sex ibland med så är jäkligt få andra kvinnor värda den risken.
Jag har aldrig vart otrogen, men såhär när jag är anonym så skulle jag kunna tänka mig att vara det men isåfall måste det vara med någon madam som verkligen är värd det.
Om man är lite realistisk så vet man att de flesta "möjligheter" man ändå har är tydliga nedköp från det man redan har.
En anledning att en del är trogna tror jag är att skall man vara otrogen så skall det ju vara värt risken. Om man har en fru eller flickvän man älskar och har åtminstone sex ibland med så är jäkligt få andra kvinnor värda den risken.
Jag har aldrig vart otrogen, men såhär när jag är anonym så skulle jag kunna tänka mig att vara det men isåfall måste det vara med någon madam som verkligen är värd det.
Om man är lite realistisk så vet man att de flesta "möjligheter" man ändå har är tydliga nedköp från det man redan har.
Det skulle jag eventuellt kunna tänka mig att göra, men även där får det verkligen vara med någon speciell. Någon som är sexigare än det jag redan har.
Instämmer med föregående skribent.
Alla svar välkomnas!
Jag tänker ofta med den enligt min kära
Tydligen tappar jag allt mer i hänsyn ju kåtare jag blir
Jag vet om det själv dessutom men jag glömmer det så fort vi har sex. Slutsats:Tämligen ofta
Ja, alla killar tänker med "du vet vad".
De som är framstående forskare, det vet man ju vad dom tänker med.
Kvinnor gör aldrig fel. Aldrig.
Kvinnor tänker alltid rätt. ALLTID.