Vad gör man när arbetsförmedlingen lägger ned?
Jag har fått mycket råd och stöd ifrån arbetsförmedlingen och är i fortsatt behov av det. Hur gör man när varenda arbetsförmedling i Sverige ska lägga ned?
Jag har fått mycket råd och stöd ifrån arbetsförmedlingen och är i fortsatt behov av det. Hur gör man när varenda arbetsförmedling i Sverige ska lägga ned?
Om du redan nu oro0ar dig för att af ska stänga inom två år så låter det ju som matt du tror att du ska ha behov av deras stöd länge framöver. Du kanske ska söka andra vägar till jobb? Af verkar inte vara så bra på just jobbförmedling och det är säkert därför de ska läggas ner.
Jorå, jag sköter mitt liv alldeles utmärkt. Och svarar på trådar i öppna diskussionsforum på nätet.
Jo. Inom 2 år tror jag det var så ska varenda arbetsförmedling ha lagt ned. Det har regeringen beslutat.
Eller så får man ta de svar man får när man skriver i öppet forum.
Det blir VÄLDIGT långt att åka för många, och inte är det gratis heller. Som arbetssökande måste man vända på slantarna.
Du skriver att du fått mycket råd och stöd av arbetsförmedlingen. Men vore det inte bättre att de hjälpte dig till ett jobb? Du räknar med att inte få jobb inom 2 år så en annan aktör kanske kan hjälpa dig att få ett jobb istället för att bara lalla runt och låssas hjälpa dig.