• Anonym (Frminister pratar ju om rättvisa mellan könen.)

    För jämställdhetensskull borde fungerande penisförstoring eller odla fram ny penis uppfinnas

    För jämställdhetenskull borde fungerande penisförstoring eller odla fram ny penis uppfinnas

    Kvinnor kan idag

    1. Sminka sig

    2. Göra en bröstförstoring

    3. Behöver inte träna för att gå muskler och bli snygg.

    4. Oavsett utseende så får de oftast ändå knulla men dock inte med rätt personer.

    5. Etc

    Kvinnor behöver inte oroa sig lika mycket som för männen

    Exempelvis

    En stor rumpa för en kvinna har säkert betydelse men inte lika stor betydelse som penisarna för männen.

    Om en man har en extremt liten penis eller skadad penis kan det få stora konsekvenser både sexuellt men också utseendemässigt.

  • Svar på tråden För jämställdhetensskull borde fungerande penisförstoring eller odla fram ny penis uppfinnas
  • Anonym (Bröstförstoring för män?)
    s0me1ne skrev 2019-06-30 16:29:10 följande:

    Bara att fixa om du tycker att det behövs. Många verksamma inom jämnställdhet har fått någon fix idé om att andra ska fixa saker åt dem. Är man missnöjd med något eller ser ett behov så får man lösa det.

    Precis som personen som var trött på små pattar uppfann ett sätt att göra dem stora, inte fan lipade han på internet om att bröst var för små. 


    Man har kanske inte kunskapen eller pengarna eller tid för att man själv ska kunna uppfinna något

    Men en Idée.

    Men det finnas andra som kan göra det.
  • Anonym (Bröstförstoring för män?)
    Lainie Kennedy skrev 2019-06-30 17:04:38 följande:

    Om det nu är kvinnor som både bestämmer och tycker att stora penisar är viktigt, borde det här väl redan vara löst?


    Det är socialt accepterat mobbning mot killar med småpenisar.

    Plus många kvinnor hellre vill att de ska välja bort killar med småkukar än att något skulle uppfinnas något som gör att alla får stor eller en genomsnitt penis.

    1. De pratar om att sex inte är en rättighet

    2. Tid och pengar behöver gå till att uppfinna något fungerande penisförstoring

    3. Hel del samma personer är det som mobbar killar med småsnoppar som är emot fungerande penisförstoring.

    4. Det kan anses vara sexistiskt att prata om penisförstoring öppet.
  • Överste Senap
    Anonym (Frminister pratar ju om rättvisa mellan könen.) skrev 2019-06-30 13:53:14 följande:

    För jämställdhetenskull borde fungerande penisförstoring eller odla fram ny penis uppfinnas

    Kvinnor kan idag

    1. Sminka sig

    2. Göra en bröstförstoring

    3. Behöver inte träna för att gå muskler och bli snygg.

    4. Oavsett utseende så får de oftast ändå knulla men dock inte med rätt personer.

    5. Etc

    Kvinnor behöver inte oroa sig lika mycket som för männen

    Exempelvis

    En stor rumpa för en kvinna har säkert betydelse men inte lika stor betydelse som penisarna för männen.

    Om en man har en extremt liten penis eller skadad penis kan det få stora konsekvenser både sexuellt men också utseendemässigt.


    1. Män kan sminka sig om de vill.

    2. Du kan trä på en strap-on

    3. Män har naturligt mer muskler än kvinnor

    4. Män kan lätt hitta någon att knulla med om man bortser från att det måste vara med rätt person. Finns massor med bögar som är beredda att sätta på dem. Lika relevant som för en kvinna som ligger med en man hon inte tänder på.

    5. Etc

    Män behöver inte oroa sig lika mycket som kvinnor, fler kvinnor råkar illa ut vid ons än män pga.

    Vill du försöka igen?
  • Lainie Kennedy
    Anonym (Bröstförstoring för män?) skrev 2019-06-30 17:12:31 följande:

    Det är socialt accepterat mobbning mot killar med småpenisar.

    Plus många kvinnor hellre vill att de ska välja bort killar med småkukar än att något skulle uppfinnas något som gör att alla får stor eller en genomsnitt penis.

    1. De pratar om att sex inte är en rättighet

    2. Tid och pengar behöver gå till att uppfinna något fungerande penisförstoring

    3. Hel del samma personer är det som mobbar killar med småsnoppar som är emot fungerande penisförstoring.

    4. Det kan anses vara sexistiskt att prata om penisförstoring öppet.


    Inget av det är svar på frågan. Du menar att kvinnor vill ha män med stora penisar, men samtidigt aktivt motverkar att detta skulle bli verklighet med alla män. Din argumentation saknar logik, och du låter bli att svara på frågan.

    Antingen är det inte kvinnor som bestämmer vad som forskas i, eller så vill de inte ha stora penisar.

    Vilket är det?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Bröstförstoring för män?) skrev 2019-06-30 17:12:31 följande:
    Det är socialt accepterat mobbning mot killar med småpenisar.
    Plus många kvinnor hellre vill att de ska välja bort killar med småkukar än att något skulle uppfinnas något som gör att alla får stor eller en genomsnitt penis.
    1. De pratar om att sex inte är en rättighet
    2. Tid och pengar behöver gå till att uppfinna något fungerande penisförstoring
    3. Hel del samma personer är det som mobbar killar med småsnoppar som är emot fungerande penisförstoring.
    4. Det kan anses vara sexistiskt att prata om penisförstoring öppet.
    Hade det varit möjligt att göra fungerande förstoringar skulle det för länge sedan funnits eftersom uppfinnaren och kirurger skulle kunnat bli ofantligt rika
  • Anonym (Bröstförstoring för män?)
    Lainie Kennedy skrev 2019-06-30 17:19:03 följande:

    Inget av det är svar på frågan. Du menar att kvinnor vill ha män med stora penisar, men samtidigt aktivt motverkar att detta skulle bli verklighet med alla män. Din argumentation saknar logik, och du låter bli att svara på frågan.

    Antingen är det inte kvinnor som bestämmer vad som forskas i, eller så vill de inte ha stora penisar.

    Vilket är det?


    Du har inte svarat på min fråga

    Kvinnor väljer bort män baserat på sin penis men många vill inte hjälpa de som blir ratade.

    Det är liknade bettende som de som är ofriviligt oskuld

    Istället för att hjälpa så väljer de någon annan som har en genomsnittlig eller större penis vilket de lätt kan få.

    Som jag sa finns det många nackdelar av någon uppfinning av fungerande penisförstoring om man inte gynnas själv har det.

    Varför

    Väljer kvinnor bort män baseras på sin penis och sedan när jag föreslår fungerande penisförstoring så är typ ingen för det då?
  • Överste Senap
    Anonym (Bröstförstoring för män?) skrev 2019-06-30 17:32:18 följande:

    Du har inte svarat på min fråga

    Kvinnor väljer bort män baserat på sin penis men många vill inte hjälpa de som blir ratade.

    Det är liknade bettende som de som är ofriviligt oskuld

    Istället för att hjälpa så väljer de någon annan som har en genomsnittlig eller större penis vilket de lätt kan få.

    Som jag sa finns det många nackdelar av någon uppfinning av fungerande penisförstoring om man inte gynnas själv har det.

    Varför

    Väljer kvinnor bort män baseras på sin penis och sedan när jag föreslår fungerande penisförstoring så är typ ingen för det då?


    Varför ska kvinnor hjälpa?

    Varför inte män?
  • Lainie Kennedy
    Anonym (Bröstförstoring för män?) skrev 2019-06-30 17:32:18 följande:

    Du har inte svarat på min fråga

    Kvinnor väljer bort män baserat på sin penis men många vill inte hjälpa de som blir ratade.

    Det är liknade bettende som de som är ofriviligt oskuld

    Istället för att hjälpa så väljer de någon annan som har en genomsnittlig eller större penis vilket de lätt kan få.

    Som jag sa finns det många nackdelar av någon uppfinning av fungerande penisförstoring om man inte gynnas själv har det.

    Varför

    Väljer kvinnor bort män baseras på sin penis och sedan när jag föreslår fungerande penisförstoring så är typ ingen för det då?


    Jag vet inte om kvinnor väljer bort män med liten penis, det är du som påstår det.

    Har du ställt någon annan fråga till mig, så har jag inte uppfattat den av dina inlägg. Skriv gärna frågetecken efter, så att det blir tydligare skillnad mellan frågor och påståenden.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Bröstförstoring för män?) skrev 2019-06-30 17:32:18 följande:

    Du har inte svarat på min fråga

    Kvinnor väljer bort män baserat på sin penis men många vill inte hjälpa de som blir ratade.

    Det är liknade bettende som de som är ofriviligt oskuld

    Istället för att hjälpa så väljer de någon annan som har en genomsnittlig eller större penis vilket de lätt kan få.

    Som jag sa finns det många nackdelar av någon uppfinning av fungerande penisförstoring om man inte gynnas själv har det.

    Varför

    Väljer kvinnor bort män baseras på sin penis och sedan när jag föreslår fungerande penisförstoring så är typ ingen för det då?


    Och exakt hur många män blir ratade pga liten kuk?

    Och annan källa än Flashback tack.
  • Anonym (Kalle)

    Skönt att tråden hamnade i Sandlådan där den hör hemma.

  • Anonym (Attrappvar)
    Anonym (Frminister pratar ju om rättvisa mellan könen.) skrev 2019-06-30 13:56:18 följande:
    Behöver inte träna för att få muskler och bli snygg.
    Finns redan. Ja har en latexattrapp med exakt invändig passform och den skulle få en häst att bli avundsjuk.

    Kanske den är för stor, tjejerna brukar se  skräckslagna ut men sen börja skratta och säga att jag ska ta bort förpackningen. Märkligt nog så verkar de sen jättenöjda med min lilla originalsnopp.
  • s0me1ne
    Lainie Kennedy skrev 2019-06-30 17:04:38 följande:
    Om det nu är kvinnor som både bestämmer och tycker att stora penisar är viktigt, borde det här väl redan vara löst?
    Att det inte är löst visar ju tydligt att intresset inte är så starkt. Precis som med manliga p-piller. Intresset för att skapa det är inte stort nog för att det ska gå snabbt. TS får väl börja investera i peninsförlägningsindustrin. 
  • Lainie Kennedy
    s0me1ne skrev 2019-06-30 18:05:42 följande:

    Att det inte är löst visar ju tydligt att intresset inte är så starkt. Precis som med manliga p-piller. Intresset för att skapa det är inte stort nog för att det ska gå snabbt. TS får väl börja investera i peninsförlägningsindustrin. 


    Något säger mig att ts inte har de resurser som krävs för att varken uppfinna eller investera.
  • Anonym (Bröstförstoring för män?)

    Att tråden flyttades till sandlådan

    Satir och ironi

    Det säger något om hur folk tar den här sakern på allvar.

  • Överste Senap
    Anonym (Bröstförstoring för män?) skrev 2019-06-30 18:20:24 följande:

    Att tråden flyttades till sandlådan

    Satir och ironi

    Det säger något om hur folk tar den här sakern på allvar.


    Det var på min anmälan om du undrar.
  • Anonym (Bröstförstoring för män?)
    Överste Senap skrev 2019-06-30 18:44:42 följande:

    Det var på min anmälan om du undrar.


    Inte överraskad

    Med tanke på dina kommentarer i andra trådar.
  • Överste Senap
    Anonym (Bröstförstoring för män?) skrev 2019-06-30 19:26:59 följande:

    Inte överraskad

    Med tanke på dina kommentarer i andra trådar.


    Som till exempel?
Svar på tråden För jämställdhetensskull borde fungerande penisförstoring eller odla fram ny penis uppfinnas