Inlägg från: Anonym (Bröstförstoring för män?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bröstförstoring för män?)

    För jämställdhetensskull borde fungerande penisförstoring eller odla fram ny penis uppfinnas

    Anonym (M34) skrev 2019-06-30 14:18:46 följande:

    1. Män kan också sminka sig.

    2. Jag tror inte att det är en omöjlighet för män att operera in bröstimplantat heller.

    3. I call bullshit on that one. Jag tycker snarare att det verkar som att kvinnor generellt har lättare för att lägga på sig extrakilon.

    4. Hur lätt en person har att få ragg beror minst lika mycket på karisma som på utseende. Oavsett om det handlar om män eller kvinnor.

    5. En man med en extremt liten penis men som är charmig och har karisma får mest troligt ligga mer än en man med en extremt stor penis som saknar både charm och karisma.


    Som att det skulle vara samma sak en man skulle göra en bröstförstoring som kvinnor kan göra.
  • Anonym (Bröstförstoring för män?)
    s0me1ne skrev 2019-06-30 16:29:10 följande:

    Bara att fixa om du tycker att det behövs. Många verksamma inom jämnställdhet har fått någon fix idé om att andra ska fixa saker åt dem. Är man missnöjd med något eller ser ett behov så får man lösa det.

    Precis som personen som var trött på små pattar uppfann ett sätt att göra dem stora, inte fan lipade han på internet om att bröst var för små. 


    Man har kanske inte kunskapen eller pengarna eller tid för att man själv ska kunna uppfinna något

    Men en Idée.

    Men det finnas andra som kan göra det.
  • Anonym (Bröstförstoring för män?)
    Lainie Kennedy skrev 2019-06-30 17:04:38 följande:

    Om det nu är kvinnor som både bestämmer och tycker att stora penisar är viktigt, borde det här väl redan vara löst?


    Det är socialt accepterat mobbning mot killar med småpenisar.

    Plus många kvinnor hellre vill att de ska välja bort killar med småkukar än att något skulle uppfinnas något som gör att alla får stor eller en genomsnitt penis.

    1. De pratar om att sex inte är en rättighet

    2. Tid och pengar behöver gå till att uppfinna något fungerande penisförstoring

    3. Hel del samma personer är det som mobbar killar med småsnoppar som är emot fungerande penisförstoring.

    4. Det kan anses vara sexistiskt att prata om penisförstoring öppet.
  • Anonym (Bröstförstoring för män?)
    Lainie Kennedy skrev 2019-06-30 17:19:03 följande:

    Inget av det är svar på frågan. Du menar att kvinnor vill ha män med stora penisar, men samtidigt aktivt motverkar att detta skulle bli verklighet med alla män. Din argumentation saknar logik, och du låter bli att svara på frågan.

    Antingen är det inte kvinnor som bestämmer vad som forskas i, eller så vill de inte ha stora penisar.

    Vilket är det?


    Du har inte svarat på min fråga

    Kvinnor väljer bort män baserat på sin penis men många vill inte hjälpa de som blir ratade.

    Det är liknade bettende som de som är ofriviligt oskuld

    Istället för att hjälpa så väljer de någon annan som har en genomsnittlig eller större penis vilket de lätt kan få.

    Som jag sa finns det många nackdelar av någon uppfinning av fungerande penisförstoring om man inte gynnas själv har det.

    Varför

    Väljer kvinnor bort män baseras på sin penis och sedan när jag föreslår fungerande penisförstoring så är typ ingen för det då?
  • Anonym (Bröstförstoring för män?)

    Att tråden flyttades till sandlådan

    Satir och ironi

    Det säger något om hur folk tar den här sakern på allvar.

  • Anonym (Bröstförstoring för män?)
    Överste Senap skrev 2019-06-30 18:44:42 följande:

    Det var på min anmälan om du undrar.


    Inte överraskad

    Med tanke på dina kommentarer i andra trådar.
Svar på tråden För jämställdhetensskull borde fungerande penisförstoring eller odla fram ny penis uppfinnas