• Sun 14 Jul 2019 11:58
    307 visningar
    1 svar
    1
    307

    Frågor om att arbete med marknadsföring

    Hej!

    Jag ska söka ett jobb inom marknadsföring och jag vill väldigt gärna ha detta jobb. Finns det någon här som jobbar med marknadsföring och kan komma med bra tips för att skriva en bra ansökan?

    Jag har precis avslutat mina studier inom ekonomi personal och ledarskap. Har inte tidigare arbetet med marknadsföring mer än när jag jobbade på ett hunddagis där jag bla gjorde en broschyr och uppdaterade dagiset fb-sida. Under gymnasiet gick jag en konst och design linje men studenten tog jag för snart 10 år sen.

    Jag är en väldigt kreativ person vilket jag ofta får höra. Under studierna på universitetet ansvarade jag alltid för det lite mer kreativa som PowerPoint. En kurs i min utbildning, på 7.5 HP, var marknadsföring. Det företag jag ska söka till är fortnox och deras kunder är småföretagare. Hunddagiset jag jobbade på var ett litet företag och jag fick en bra inblick i hur småföretagare har det. Att jobba där väckte även min nyfikenhet till att söka den utbildning jag nu är klar med.

    Tar emot alla tips jag kan få då jag mer än gärna vill ha detta jobb!

  • Svar på tråden Frågor om att arbete med marknadsföring
  • Sun 14 Jul 2019 12:00
    #1

    Kan det vara en bra idé att bifoga bild på ex den broschyr jag gjort?

Svar på tråden Frågor om att arbete med marknadsföring