Sexchatta
Hej alla!
Tycker ni att man är otrogen om man sexchattar?
Jag tycker att det bara kryddar livet.
Hej alla!
Hej alla!
Det är mest min sambo som är intresserad av detta här hemma. Men hur ser du på det. Är Det för att du vill kunna ha sex med andra som intresserar dig mest? Eller är det en fantasi att ha ett öppet förhållande.
Hade varit kul att få din synvinkel. Skicka gärna PM.
För min del är det för att jag vill ha sex med andra, är inte en fantasi direkt, utan bara något jag känner att jag behöver. Jag trodde jag skulle kunna leva monogamt när jag väl träffade mannen i mitt liv, men det är verkligen en utmaning för mig ändå.
Har ni varit ett par länge?
Sju år snart...
Vi har varit ett par sen gymnasiet (14 år). Hur tänker du om ni kommer fram till att vara med andra, vill du veta vilka han är med och Hur ofta? Skulle du berätta när du har träffat någon?
Jag skulle inte vilja veta någonting, i så fall. Men man får väl komma överens om hur ofta, när osv. Sen vet jag att det är lite svårare för män att få ligga än vad det är för kvinnor...
Ja det är en fördel för er där. Man får väl sätta en regel som säger varannan gång.
Tänk om det blir tvärt om. Han får ligga med många olika eller en och samma jättemycket. Och du kanske bara får ligga med någon enstaka då och då. Skulle det kännas ok det med?
Haha, men då kanske det inte skulle bli oftare än en gång om året... inte ska väl jag behöva drabbas av hans tillkortakommanden?
En gång om året är ju kanske inte så mycket, Hur många olika partners hade du tänkt på ett år.
Vill du hellre ha många olika än längre kk förhållande?
Jag skulle absolut föredra ett kk isf, för att slippa leta..
det kommer inte stanna där tyvärr
när du är otrogen kom ihåg mig då: TINTIN I AMERIKA!
nej det kryddar bara lite gift man
Hej alla!
Sexchatt är något jag har varit intresserad av länge. Tycker själv inte att det är direkt otrogenhet men har i och för sig aldrig gjort det. Tror inte jag hade haft något emot om min partner gjorde det så det är väl därför jag tycker så kanske. Letar kk så moralen kanske inte är den bästa:)