• Anonym (Man34)

Sexchatta

Hej alla!

Tycker ni att man är otrogen om man sexchattar?

Jag tycker att det bara kryddar livet.

• Svar på tråden Sexchatta
  • Anonym (Grabben bredvid)
    Anonym (Man34) skrev 2019-08-07 19:55:42 följande:

Hej alla!

Nej inte alls. Jag tycker att det är helt OK om din tjej sexchattar.
  • Anonym (Livly)
    Vicand9090 skrev 2019-08-08 19:43:08 följande:

Det är mest min sambo som är intresserad av detta här hemma. Men hur ser du på det. Är Det för att du vill kunna ha sex med andra som intresserar dig mest? Eller är det en fantasi att ha ett öppet förhållande.

Hade varit kul att få din synvinkel. Skicka gärna PM.

För min del är det för att jag vill ha sex med andra, är inte en fantasi direkt, utan bara något jag känner att jag behöver. Jag trodde jag skulle kunna leva monogamt när jag väl träffade mannen i mitt liv, men det är verkligen en utmaning för mig ändå.
  • Vicand9090
    Anonym (Livly) skrev 2019-08-09 21:45:36 följande:

För min del är det för att jag vill ha sex med andra, är inte en fantasi direkt, utan bara något jag känner att jag behöver. Jag trodde jag skulle kunna leva monogamt när jag väl träffade mannen i mitt liv, men det är verkligen en utmaning för mig ändå.

Har ni varit ett par länge?
  • Anonym (Livly)
    Vicand9090 skrev 2019-08-09 22:41:58 följande:

Har ni varit ett par länge?

Sju år snart...
  • Anonym (M35)
    Anonym (Livly) skrev 2019-08-10 00:36:03 följande:

Sju år snart...

Vi har varit ett par sen gymnasiet (14 år). Hur tänker du om ni kommer fram till att vara med andra, vill du veta vilka han är med och Hur ofta? Skulle du berätta när du har träffat någon?
  • Anonym (Livly)
    Anonym (M35) skrev 2019-08-10 09:12:47 följande:

Vi har varit ett par sen gymnasiet (14 år). Hur tänker du om ni kommer fram till att vara med andra, vill du veta vilka han är med och Hur ofta? Skulle du berätta när du har träffat någon?

Jag skulle inte vilja veta någonting, i så fall. Men man får väl komma överens om hur ofta, när osv. Sen vet jag att det är lite svårare för män att få ligga än vad det är för kvinnor...
  • Anonym (M35)
    Anonym (Livly) skrev 2019-08-11 14:07:53 följande:

Jag skulle inte vilja veta någonting, i så fall. Men man får väl komma överens om hur ofta, när osv. Sen vet jag att det är lite svårare för män att få ligga än vad det är för kvinnor...

Ja det är en fördel för er där. Man får väl sätta en regel som säger varannan gång.
  • Anonym (Livly)
    Anonym (M35) skrev 2019-08-11 22:50:31 följande:

Ja det är en fördel för er där. Man får väl sätta en regel som säger varannan gång.

Haha, men då kanske det inte skulle bli oftare än en gång om året... inte ska väl jag behöva drabbas av hans tillkortakommanden?
  • Anonym (Skadskjuten)

Tänk om det blir tvärt om. Han får ligga med många olika eller en och samma jättemycket. Och du kanske bara får ligga med någon enstaka då och då. Skulle det kännas ok det med?

• Anonym (M35)
    Anonym (Livly) skrev 2019-08-12 00:06:51 följande:

Haha, men då kanske det inte skulle bli oftare än en gång om året... inte ska väl jag behöva drabbas av hans tillkortakommanden?

En gång om året är ju kanske inte så mycket, Hur många olika partners hade du tänkt på ett år.

Vill du hellre ha många olika än längre kk förhållande?
  • Anonym (Livly)
    Anonym (M35) skrev 2019-08-13 20:45:51 följande:

En gång om året är ju kanske inte så mycket, Hur många olika partners hade du tänkt på ett år.

Vill du hellre ha många olika än längre kk förhållande?

Jag skulle absolut föredra ett kk isf, för att slippa leta..
  • anonymsoy87
    Anonym (Livly) skrev 2019-08-14 20:50:41 följande:

Jag skulle absolut föredra ett kk isf, för att slippa leta..

Det håller jag med. Inte bara för att slippa leta men också för att undvika sjukdomar och ha säker sex. Allting fungerar säkert om man känner till den andra hemliga partnern ;)
  • Tintin i Amerika

det kommer inte stanna där tyvärr 
    när du är otrogen kom ihåg mig då: TINTIN I AMERIKA!

• Anonym (stämmer)
    master57 skrev 2019-08-14 22:49:08 följande:

nej det kryddar bara lite gift man

Ja du. Det stämmer när män bara sexchattar eller har kk med kvinnodockor
  • Anonym (ET)
    Anonym (Man34) skrev 2019-08-07 19:55:42 följande:

Hej alla!

Att sexchatta tycker jag nödvändigtvis inte behöver kallas för otrohet. Men vad händer om sexchattandet blir som en virtuel KK? Om man hittar en person som man regelbundet sexchattar med och det kanske påverkar sexlivet med ens partner? Då tycker jag man behöver tänka till lite extra. Fast förmodligen så börjar du sexchatta med andra just för att sexlivet med partnern inte är tillfredsställande. 
  • Tool T

Sexchatt är något jag har varit intresserad av länge. Tycker själv inte att det är direkt otrogenhet men har i och för sig aldrig gjort det. Tror inte jag hade haft något emot om min partner gjorde det så det är väl därför jag tycker så kanske. Letar kk så moralen kanske inte är den bästa:)

Svar på tråden Sexchatta