• Anonym (Nyfiken)

Man nyfiken på man

Halloj, jag är nog lite BS...ler, är  50 i alla fall.

Har länge funderat på hur det skulle vara att mysa med en man, vill inte gå hela vägen men kolla film å kanske känna på varandras till å börja med.

Är det vanlig fundering? fler som funderar i samma banor?
    Nån som gjort det med, hur träffades ni å hur gjorde ni?

• Svar på tråden Man nyfiken på man
  • Litenmenhård
    Stiffy skrev 2021-01-21 18:26:38 följande:
    Ja och helst någon som är trevlig att hänga med så att man inte får flyktkänslor så fort det är "klart" :) Någon som kan och är villig att göra det till en bra förstagångsupplevelse. Lite otur på det viset att min enda bekant inte kan ge samlag.

Mina vänner är ovetande och definitivt min fru.
    Ja, precis. Någon man trivs med och inte bara ha sex med. Typ som en bra killkompis man har bra sex med, helt enkelt.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Vidstranden

Som tiderna är nu så är det ju ännu svårare att lyckas träffa någon, sitta å runka ihop och åt varandra kanske även testa lite sug.

• Litenmenhård
    Vidstranden skrev 2021-01-24 09:38:32 följande:

Som tiderna är nu så är det ju ännu svårare att lyckas träffa någon, sitta å runka ihop och åt varandra kanske även testa lite sug.

Det är väl aldrig fel? .
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Killen47

Träffat några män, blitt avsugen några ggr, riktigt härligt. Men en stadig gift kk skulle sitta fint.

• Anonym (KillSex)

Jag söker någon att ha som kompis och även utforska sex med, jag har provat en del men det skulle vara kul att ha en kompis både för sex och att umgås

• Matte341
    Anonym (KillSex) skrev 2024-05-11 13:09:57 följande:

Jag söker någon att ha som kompis och även utforska sex med, jag har provat en del men det skulle vara kul att ha en kompis både för sex och att umgås

Skriv till mig.! Meddelande 
  • Freddie K
    Anonym (KillSex) skrev 2024-05-11 13:09:57 följande:

Skriv pm om du vill. Jag är ute efter samma sak.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Malmö)

Hej
    Har också träffat män då via bc.
    Funderat på det ett tag och gjorde slag i saken med en profil och har haft några sköna möten och hoppas på fler.
    Jag är topp och sätter gärna på vilket verkar vara ovanligt. Suger runkar mm men blir inte själv påsatt.
    Hade varit kul att hitta ngn fast att utforska mer med i närområdet.

• Meddelande borttaget
  • Mr RR
    thobe4 skrev 2024-06-23 16:07:44 följande:

Prövade runk o sug för en hel del år sen...Nu som pensionär o skild sen länge har jag upptäckt att jag blir jättesugen på Sex med man. Gärna en yngre...nån som vill? // Cool

😉
Svar på tråden Man nyfiken på man