Han vill ingenting, vad ska jag göra?!
Hej!
Jag 31 och min kille 37 har varit tillsammans i över 2 år nu och jag känner att jag vill ta steget vidare i våran relation.
Jag har två barn sen en tidigare relation och han har ett barn sen tidigare. Vi har alla umgås och det fungerar perfekt, vi har roligt ihop och vi hittar på mkt saker tillsammans. Allt känns verkligen jätte bra förutom att jag vill flytta ihop, känna att vi är ett vi och en familj ihop. Sen så vill jag jätte gärna ha ett till barn.
Min kille vill inget av detta. Han säger att han aldrig kommer att vilja flytta ihop, köpa hus eller ha ett barn med mig. Han säger att han är seriös med mig och vill leva med mig och mina barn i resten av vårat liv men som särbos. Han säger att han behöver sin egentid och skulle inte klara av att vara uppe på varandra 24/7. Jag förstår att han behöver egentid och respekterar det. Han är introvert och då samlar man sin energi när man är ensam. Det är så.
Men tyvärr så kan jag inte ens tänka tanken att inte få familjelivet utan att börja gråta. Jag vill så gärna dela vardagen med den mannen jag älskar mest av allt. Köpa hus och ha barn med honom. Men han kommer aldrig vilja det. Det är sjukt svårt att inse detta.
Vårat förhållande fungerar perfekt annars. Vi har så sjukt roligt tillsammans. Både när vi är själva och när vi har "våra" barn med.
Men jag vet inte hur jag ska gå vidare med denna vetskap om att han aldrig komma vilja dessa saker som är stora för mig. Jag mår så dåligt när jag tänker på det men jag älskar honom mest över allt annat. Vad hade du gjort, vad tycker du eller har du varit med om något liknande? Snälla jag behöver råd och tips. Vet inte hur jag ska tänka. Jag vill mera och han vill inget. Vet inte hur jag ska förhålla mig till detta.