-
-
Svar på tråden Grannar ringer mitt i natten och vill ha skjuts
-
Är det inte bättre att du frågar grannen varför han ringde sen när han kommer hem från Grekland?
-
Idioter
Bra att du sa nej
Annars kommer de ringa fler gånger på natten -
Antar pga av panik och stress att de ringde dig. Tar de sin egna bil tillkommer parkering vilket kan vara krångligt och dyrt. De tänkte nog inte så mycket utan var nog bara väldigt stressade och kunde inte få ordning på sina tankar.
-
Tror jag också. Kanske kommer de med en blomma väl hemma och ber om ursäkt.Elviram skrev 2019-09-21 22:12:48 följande:
Antar pga av panik och stress att de ringde dig. Tar de sin egna bil tillkommer parkering vilket kan vara krångligt och dyrt. De tänkte nog inte så mycket utan var nog bara väldigt stressade och kunde inte få ordning på sina tankar.
-
Allvarligt talat så hade jag struntat fullständigt i varför dom ringde och väckte mig och min familj mitt i natten. Hade krävt en jävligt bra ursäkt. Och att deras parkering blir dyr är fan inte mitt problem heller.Elviram skrev 2019-09-21 22:12:48 följande:
-
Så där beter man sig inte. Hur stressad man än är, så borde man fortfarande förstå att man inte ringer och väcker folk mitt i natten för att man ska åka på semester. Om de inte självmant kommer och ber om ursäkt när de kommer hem, så skulle jag ta ett snack med dem. Förklara lugnt och sakligt att jag inte vill att de ringer och väcker mig av sådana orsaker, i synnerhet inte om de kan lösa problemet själva. Det är alldeles för mycket begärt att man ska få sin nattsömn förstörd bara för att någon inte har lust att betala parkering på flygplatsen.
-
Jag hoppas du fått en ordentlig ursäkt nu ts. För det är fan inte okej. Hade skämta rejält om jag var din granne. Fy