• Anonym (M)

    Vad är det konstigaste ni fått orgasm av?

    Ibland hör man talas om lite ovanligare anledningar till att man fått orgasm. Har det hänt er och vad var det i så fall som ledde till att ni kom?

  • Svar på tråden Vad är det konstigaste ni fått orgasm av?
  • Anonym (danne)
    SwimSuit skrev 2022-08-05 13:24:35 följande:

    Hej

    Jag får ofta orgasm strax efter tampong insättning.


    Det kan säkert vara så, men vad har fotbollsstjärnan Cristiano Ronaldos flickvän (tjejen på bilden) med saken att göra?
  • välj användarnamn

    För länge sen när jag ofta åkte nattåg under en period i livet så hände det ibland att det gick i byxan när man låg och sov, antagligen eftersom det gungade och skumpade i vagnarna.


     

  • Anonym (Moppen)

    Jag var 15 år och lånade en komis moped. Det var en äldre modell med en sån där bred sadel. Den var så skorrig och hela sadeln vibrerade. Jag svankade lite och vibrationerna träffade helt rätt mot pärlan.  Där på den fick jag världens orgasm. Jag hade ju upplevt orgasmer för mig själv lite innan så den moppen lånade jag många ggr????

  • Anonym (Klämd mellan trosa och skinka)

    Var 16. Flickvän ville "mysa" när hon sov över och ligga i sked men inte ha sex. Hånglade en del innan. Mitt stånd störde henne men inte så mycket att jag fick ligga längre bort. Så hon stoppade in ståndet under troskanten så det klämdes mellan skinkan och trosan. Varje liten rörelse hon gjorde bultade till i snoppen och det blev snabbt för mycket och hon blev alldeles kladdig.

    Eeeew! Eller nåt sånt sa hon och blev så sur på mig att jag fick sova på golvet efter vi bytt lakan, duschat och hon bytt trosor.

  • Anonym (Gymmet)

    Jag kan komma av vissa maskiner på gymmet. Särskilt benspark och bencurl -  försöker undvika dessa maskiner. 

  • Guldnovan

    Som vuxen vaknat några gånger av "klitoriskramp" utan att  minnas nån dröm. Några år senare insåg jag att det som väckte mig var orgasmer. 

  • Anonym (K)

    Kom hårt en gång bara av att få smisk liggandes över min dåvarande killes knän.

  • Mia99
    Anonym (Gymmet) skrev 2022-08-06 17:23:47 följande:

    Jag kan komma av vissa maskiner på gymmet. Särskilt benspark och bencurl -  försöker undvika dessa maskiner. 


    Ha ha, prova inte situps-maskinen då (abdominal crunch). Jag är alltid rädd för att det ska synas att jag inte kvider av ansträngningen. 
  • Gazi 12

    Den konstigaste orgasmen fick jag när jag sög på min tjejs klitta och det bara sprutade från min kuk och jag kunde inte hålla tillbaka orgasmen. Pinsant men lite annorlunda 

  • parnordqvist
    Anonym (Mamma) skrev 2019-10-02 11:11:30 följande:

    När jag ammade mitt första barn fick jag flera gånger orgasm vid amningen. Väldigt överraskande och konstigt första gången men något jag kom att uppskatta väldigt mycket efter ett tag.
    Men den förmågan återkom tyvärr inte när jag ammade mitt andra barn.

    Jag har alltid haft känsliga och erogena bröstvårtor, ibland känns det som nervbanor direkt mellan mina bröstvårtor och klitoris. Har varit nära komma många gånger när någon endast stimulerat mina bröstvårtor men hittills aldrig nått riktigt ända fram. Men vid samtidigt stimulering av klitoris och bröstvårtor så kommer jag snabbt och kraftfullt.


    Forskningen har konstaterat att det finns nervbanor från kvinnans bröst till klitoris. Det är därför det finns en kvinnlig variant som heter bröstorgasm. Det du upplever är helt korrekt. Som jag tjatat om tidigare, kvinnligt sex är mycket bättre. Hos mannen finns inga variationer på orgasmen. 
  • Guldnovan
    parnordqvist skrev 2022-08-20 17:16:38 följande:
    Forskningen har konstaterat att det finns nervbanor från kvinnans bröst till klitoris. Det är därför det finns en kvinnlig variant som heter bröstorgasm. Det du upplever är helt korrekt. Som jag tjatat om tidigare, kvinnligt sex är mycket bättre. Hos mannen finns inga variationer på orgasmen. 
    Det behövs ingen forskning för att konstatera dessa nervbanor och du har inte kommit på något nytt. Det räcker för att amma eller inte ens det för att fatta den kopplingen. Även nu känner jag sambandet klitoris/bröstvårtor och upplever  bröstorgasm. 
    Det är inte svårt att tänka ut varför. 
    Män kan ju också tycka det är skönt, om de får orgasm av det vet jag inte. 
  • Anonym (Man)

    Konstigaste var nog orgasm genom att smeka mina bröstvårtor med fingrarna. Trodde inte man kunde få det men tydligen så. 

  • Guldnovan
    Anonym (Man) skrev 2022-08-20 18:07:50 följande:

    Konstigaste var nog orgasm genom att smeka mina bröstvårtor med fingrarna. Trodde inte man kunde få det men tydligen så. 


    Tack för input, då behöver jag inte fundera.
    Jag fick det själv först, googlade och såg att det finns Glad
  • Anonym (Dexter)

    Fick bröstorgasmer måndag 3-5 i graviditeten om min man bara nöp mig/sög på bröstvårtorna. De blev nog känsligare av ombyggnaden av vävnaden ihop med mer blodtillströmning, och samma märktes av nertill.

    Blev ofta upphetsad av och fick även spontan orgasm av ett avsnitt av Dexter. Jag är kanske lite annorlunda.

  • Anonym (Analsex kvinna)

    När jag var 14 år hade jag sex med min första pojkvän. Jag red honom och han gled ut, och han stoppade in den i fel hål. Efter några sekunder så fick jag min första orgasm någonsin, känns lite skumt då analsex oftast behöver värmas upp innan (även idag).

    Tror inte pojkvännen förstod att det var fel hål, då jag inte hade något preventivmedel på den tiden och han brukade komma utanför mig. Han var orolig att jag var gravid efter det Drömmer

Svar på tråden Vad är det konstigaste ni fått orgasm av?