• Anonym (M)

Vad är det konstigaste ni fått orgasm av?

Ibland hör man talas om lite ovanligare anledningar till att man fått orgasm. Har det hänt er och vad var det i så fall som ledde till att ni kom?

• Svar på tråden Vad är det konstigaste ni fått orgasm av?
  • Guldnovan
    parnordqvist skrev 2022-08-20 17:16:38 följande:
    Forskningen har konstaterat att det finns nervbanor från kvinnans bröst till klitoris. Det är därför det finns en kvinnlig variant som heter bröstorgasm. Det du upplever är helt korrekt. Som jag tjatat om tidigare, kvinnligt sex är mycket bättre. Hos mannen finns inga variationer på orgasmen. 
    Det behövs ingen forskning för att konstatera dessa nervbanor och du har inte kommit på något nytt. Det räcker för att amma eller inte ens det för att fatta den kopplingen. Även nu känner jag sambandet klitoris/bröstvårtor och upplever  bröstorgasm. 
    Det är inte svårt att tänka ut varför. 
    Män kan ju också tycka det är skönt, om de får orgasm av det vet jag inte. 
  • Anonym (Man)

Konstigaste var nog orgasm genom att smeka mina bröstvårtor med fingrarna. Trodde inte man kunde få det men tydligen så. 

• Guldnovan
    Anonym (Man) skrev 2022-08-20 18:07:50 följande:

Konstigaste var nog orgasm genom att smeka mina bröstvårtor med fingrarna. Trodde inte man kunde få det men tydligen så. 

Tack för input, då behöver jag inte fundera.
    Jag fick det själv först, googlade och såg att det finns Glad
  • Anonym (Buss)

Vibrationen av sitt sitta på bussen . 

• Anonym (Dexter)

Fick bröstorgasmer måndag 3-5 i graviditeten om min man bara nöp mig/sög på bröstvårtorna. De blev nog känsligare av ombyggnaden av vävnaden ihop med mer blodtillströmning, och samma märktes av nertill.

Blev ofta upphetsad av och fick även spontan orgasm av ett avsnitt av Dexter. Jag är kanske lite annorlunda.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Trevlig)
    Anonym (Catwoman) skrev 2019-10-03 15:29:33 följande:
    Rumpan! Det brukar vara på dem man får smisk.
    Hmm, eftersom du fick orgasm trodde jag du smiskade fittan. Inte alls ovanligt att få orgasm av smisk där. Hur hård smisken skall vara är individuell. 
  • Anonym (BM)

Jag klättrade på en stolpe när jag var 14. Då gick det för mig första gången. Bara att gå in och byta kalsonger. Jag försökte upprepa det, men det funkade inte.

• Anonym (Lekplats)

När jag gick i mellanstadiet fanns det en lekplats på min skola med en sådan brandstång. Brukade klättra upp på den med händerna och benen och det kom jag alltid av. Gjorde det ibland på rasterna när ingen lekte där eller cyklade dit ensam på kvällarna

• KimLinnefeldt
    Mia99 skrev 2022-08-06 17:48:19 följande:
    Ha ha, prova inte situps-maskinen då (abdominal crunch). Jag är alltid rädd för att det ska synas att jag inte kvider av ansträngningen. 
    Åkej, nu börjar jag fatta denna jävla vurm för gym.
  • Anonym (Bröstorgasm)
    Guldnovan skrev 2022-08-20 17:48:30 följande:
    Det behövs ingen forskning för att konstatera dessa nervbanor och du har inte kommit på något nytt. Det räcker för att amma eller inte ens det för att fatta den kopplingen. Även nu känner jag sambandet klitoris/bröstvårtor och upplever  bröstorgasm. 
    Det är inte svårt att tänka ut varför. 
    Män kan ju också tycka det är skönt, om de får orgasm av det vet jag inte. 
    Jag är man och får oupphörliga långa orgasmer av att bli smekt eller slickad på bröstvårtorna. Skakar i hela kroppen och med rätt person och beröring tar det två minuter. 
    Jag kan också få prostataorgasm, orgasm av anal töjning och vanlig utlösning. Jag kan också få orgasm av att bli skickad i armhålan men det är förmodligen samma orgasm som bröstvårtorna även om det är svagare.
  • Anonym (Bröstorgasm)

Däremot är den konstigaste orgasmen jag fått en nattlig utlösning när jag sov på ett stengolv. Kuken gnuggade väl mot det hårda kalla golvet tills det blev för mkt friktion. Otroligt konstigt uppvaknande

• Anonym (Hej)

Jag fick en prostataorgasm när jag pullade mig i stjärten med farsans skruvmejselskaft.

• Anonym (Man)
    Anonym (Bröstorgasm) skrev 2025-12-30 22:41:34 följande:
    Jag är man och får oupphörliga långa orgasmer av att bli smekt eller slickad på bröstvårtorna. Skakar i hela kroppen och med rätt person och beröring tar det två minuter. 
    Jag kan också få prostataorgasm, orgasm av anal töjning och vanlig utlösning. Jag kan också få orgasm av att bli skickad i armhålan men det är förmodligen samma orgasm som bröstvårtorna även om det är svagare.
    Precis, jag kan också få orgasm av bröstvårtorna och jag skakar i hela kroppen. Ibland tar det inte ens två minuter att komma när min sambo, eller jag själv smeker dem. 
  • Hamburgartjuven
    Anonym (Man) skrev 2026-01-01 16:10:03 följande:
    Precis, jag kan också få orgasm av bröstvårtorna och jag skakar i hela kroppen. Ibland tar det inte ens två minuter att komma när min sambo, eller jag själv smeker dem. 
    Jag måste ha någon annan som smeker mig för de orgasmerna men de är så som du beskriver dem
Svar på tråden Vad är det konstigaste ni fått orgasm av?