Vad är det konstigaste ni fått orgasm av?
Ibland hör man talas om lite ovanligare anledningar till att man fått orgasm. Har det hänt er och vad var det i så fall som ledde till att ni kom?
Ibland hör man talas om lite ovanligare anledningar till att man fått orgasm. Har det hänt er och vad var det i så fall som ledde till att ni kom?
Konstigaste var nog orgasm genom att smeka mina bröstvårtor med fingrarna. Trodde inte man kunde få det men tydligen så.
Konstigaste var nog orgasm genom att smeka mina bröstvårtor med fingrarna. Trodde inte man kunde få det men tydligen så.
Vibrationen av sitt sitta på bussen .
Fick bröstorgasmer måndag 3-5 i graviditeten om min man bara nöp mig/sög på bröstvårtorna. De blev nog känsligare av ombyggnaden av vävnaden ihop med mer blodtillströmning, och samma märktes av nertill.
Blev ofta upphetsad av och fick även spontan orgasm av ett avsnitt av Dexter. Jag är kanske lite annorlunda.
Jag klättrade på en stolpe när jag var 14. Då gick det för mig första gången. Bara att gå in och byta kalsonger. Jag försökte upprepa det, men det funkade inte.
När jag gick i mellanstadiet fanns det en lekplats på min skola med en sådan brandstång. Brukade klättra upp på den med händerna och benen och det kom jag alltid av. Gjorde det ibland på rasterna när ingen lekte där eller cyklade dit ensam på kvällarna
Fick de r ja satt på en tvättmaskin en gång ksk inte så konstigt men
Däremot är den konstigaste orgasmen jag fått en nattlig utlösning när jag sov på ett stengolv. Kuken gnuggade väl mot det hårda kalla golvet tills det blev för mkt friktion. Otroligt konstigt uppvaknande
Jag fick en prostataorgasm när jag pullade mig i stjärten med farsans skruvmejselskaft.