• Anonym (String killen)

Hur vanligt är det att killar har string på sig

Vad tycker ni killar om att ha stringkalsonger på er,jag använder det dagligen

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vanligt är det att killar har string på sig
  • Anonym (Förhoppningsvis få)

Jag har sett det på en Grekisk strand, det var en mixad stor grupp av tyskar och spanjorer, bara män i olika åldrar. Flera av dem bar string. 

Förutom det har jag bara sett det på String- Emil som var viral för länge sedan på internet.

• Anonym (fixering)
    Anonym (Oba) skrev 2025-09-30 16:38:08 följande:

Inga heteromän iaf. Otroligt fult plagg och gay. Vill man att kvinnor ska bli avtända till 100% så uppfyller stringen sin uppgift. Det mest omanliga en man kan ha på sig. 

Håller verkligen med. Sjukt avtändande. Och ännu mer avtändande är fixeringen kring det. 
  • Anonym (Oba)
    Anonym (Minfd) skrev 2025-09-30 16:53:19 följande:
    Nej, det är råsexigt enligt mig. Prova nästa gång du har sex, så ska du se att kvinnan går igång som bara den. :)
    Men ge dig nu och sluta sprida en massa desinformation. Det är asfult och fruktansvärt bögigt med string. Finns inga normala karlar som ens skulle titta åt ett så gräsligt underplagg. 
  • Anonym (Yuck)

Nej, äckligt plagg. Gör ont i arslet att använda och man kan nog få hemorrojder av det oxå!

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Oba)
    Mariasmorgon skrev 2025-10-08 11:06:29 följande:

Men alltså vad är det för fel på folk? String på killar är INTE snyggt eller hett. Det är bara fel.

Precis. Man kan bara skratta åt eländet.
  • Anonym (Nej tack)

Inte fint nånstans.

• Anonym (Minfd)

Ni som säger att string är "gay", har ni något emot homosexuella?

• Anonym (fixering)
    Anonym (Minfd) skrev 2025-10-12 13:09:15 följande:

Såklart inte. Vill dock inte vara tillsammans med en.
  • Anonym (Nej då)
    Anonym (Minfd) skrev 2025-10-12 13:09:15 följande:

Nej, har inget emot dem. Tycker de har samma människovärde som oss övriga. Men det är inte någon attraktiv egenskap hos heterokillar att klä sig gay och feminint. Inte om man identifierar sig som en vanlig maskulin kille.
  • Anonym (Minfd)
    Anonym (Nej då) skrev 2025-10-12 15:24:35 följande:
    Nej, har inget emot dem. Tycker de har samma människovärde som oss övriga. Men det är inte någon attraktiv egenskap hos heterokillar att klä sig gay och feminint. Inte om man identifierar sig som en vanlig maskulin kille.
    Jag som feminist ser det dock som ett problem att det ännu finns män som inte vill eller vågar bära kläder som är traditionellt kvinnliga. Vi behöver jobba med synen på det uppenbarligen, eftersom män fortfarande har en sorts "beröringsskräck" när det gäller att bejaka sina mer feminina sidor.
  • Anonym (fixering)
    Anonym (Minfd) skrev 2025-10-12 15:26:52 följande:
    Jag som feminist ser det dock som ett problem att det ännu finns män som inte vill eller vågar bära kläder som är traditionellt kvinnliga. Vi behöver jobba med synen på det uppenbarligen, eftersom män fortfarande har en sorts "beröringsskräck" när det gäller att bejaka sina mer feminina sidor.
    Nej, att män ska bära string är verkligen inget vi måste jobba med. Det är absurt.
  • Anonym (Nej då)
    Anonym (Minfd) skrev 2025-10-12 15:26:52 följande:
    Varför skulle det vara ett problem? Det är inget positivt att uppmuntra heterosexuella män till att bära fjolliga plagg. Tvärtom så vore det bara att lägga krokben för dem och deras chanser hos det motsatta könet. Kvinnor attraheras i regel inte av feminina utseenden och klädstil hos män. 
Svar på tråden Hur vanligt är det att killar har string på sig