Hur vanligt är det att killar har string på sig
Vad tycker ni killar om att ha stringkalsonger på er,jag använder det dagligen
Vad tycker ni killar om att ha stringkalsonger på er,jag använder det dagligen
Får bilden av en stormagad 60-årig man med stripig grå hästsvans + flint när jag tänker på stringkalsonger. Alternativt en twink.
Har svårt att komma på ett mer oattraktivt plagg på en man, men det finns säkert något jag inte vet om.
Ni män som går runt med stringkalsonger - tänk om ni råkar ut för en olycka och hamnar på sjukhus där alla får se er string. Kalsong som trosor som vissa av er verkar ha. Det lär ju bli en snackis i fikarummet. Fast det kanske ni skulle tända på.
hej ja går i string varje dag och min tjej gillar det med
Ni män som går runt med stringkalsonger - tänk om ni råkar ut för en olycka och hamnar på sjukhus där alla får se er string. Kalsong som trosor som vissa av er verkar ha. Det lär ju bli en snackis i fikarummet. Fast det kanske ni skulle tända på.
Jag använder stringkalsonger typ dagligen. Jag har det för att jag tycker det är dem skönaste kalsongerna.
Jag är hetro och har fru.
Jag använder stringkalsonger typ dagligen. Jag har det för att jag tycker det är dem skönaste kalsongerna.
Jag är hetro och har fru.
Jag använder nästan alltid string så mycket skönare än klumpiga boxer svalt och skönt. Har ganska många stringkalsonger men använder oftast stringtrosor istället. Lättare att hitta billiga trosor och tycker dom har skönare tyg och har inte så stort paket så trosor ger mig bättre stöd.
Kvinnokläder har så mycket skönare tyger, modeller på alla kläder
Jag är hetro och jag tycker stringkalsonger är skönaste modellen på underkläder. Däremot har jag inte använt det på 20år eftersom mina fruar/flickvänner tycker det är feminint och avtändande.