• Anonym (spegelmannen)

speglar i sovrummet

Har ni speglar i sovrummet ??
    Var ?? på väggar och tak eller var ?? 
    Har ni stora för sexet skulle eller bara  för klädsel ..
    Vi tänkte uppdatera sov rummet med flera stora speglar på väggarna .
    sambo sa först nej nej , men nu lyser det i ögonen på henne .
    nu har vi rustat hennes morfar s hus och nu är det slut på allmänna visningen
    nu ska sovrummet bara var vår sexstudio-sov studio.. 
    Vi börjar med jätte stora på väggar Ikea har stora .
    Har ni några tips var man kan köpa jätte stora ??
    har ni taket ??
    har ni fått bättre sexliv ??på Köpet ?????

• Svar på tråden speglar i sovrummet
  • Anonym (spegelmannen)
    KimLinnefeldt skrev 2019-10-14 05:17:36 följande:

Vi har inga speglar men jag vill gärna ha. Vi har upplevt det på hotell, och ibland tar jag ner en spegel i ett annat rum och riggar upp i sängen. Häftigt att se, som att vara med i sin egen porrfilm. Frun uppskattar inte för egen del men accepterar.

Var rädd om frun ,det där går att utvekla mycket ..

• Anonym (Spegelvän)

Tycker också om speglar. Var min fru som för några år sedan föreslog det och vi provade och gillade. Så nu har vi en hyfsat stor på väggen vid fotändan på sängen. Jag gillar det nog mer än henne men det känns härligt att se oss och att se varandra i ögonen genom spegeln så att säga.

Köp en vanlig spegel och häng upp och testa! Är det inget för er så är det bara att ställa bort den.

• Anonym (spegelmannen)

Bra ku l  a tt höra , så har vi badrummet . Vi har ett bubelbadkar . Men en stor spegel i ena fot ädan och en jätte stor spegel vid handfatet . rummet blev större och kul när vi badar brukar kunna hända saker då ..
    ska åka och köpa speglar på torsdag tror jag eller någon dag när det regnar . Älgjakt kan ju bli inställd också .

• Pussan
    Anonym (Nononono) skrev 2019-10-13 21:09:44 följande:
    Har du lite tur så kommer du ikapp oss andra.
    Är det roligt att spela översittare?
  • Kotti
    Anonym (Y) skrev 2019-10-13 21:06:56 följande:

Både väggar och tak är klätt med speglar hos mig,det blir bättre när man ser i olika vinklar.

Hur har du satt upp speglar i taket? Cool
    Ha en fin dag!
  • Anonym (Nononono)

Hoppar gärna speglar - känns ..80-tal på ett mindre bra vis.

• Kotti

sexstudio-sov studio ? är inte för alla. man måste ha både lite boldness och klass, som många svenskar idag saknar. Tyvärr. Många har en tråkig inställning till 1980-talet. Det var en tid med lyxig inredning och smakfulla detaljer, som t ex takspegel. Minns med värme bilderna från Rod Stewarts hem. 

Ha en fin dag!
  • Lyckligalotta

IKEA har väl spegeldörrar till garderoberna så att man kan få en spegelvägg när de är stängda. På vår lokala soptipp har jag ibland noterat att det ofta står enorma speglar i återbrukshörnet! Kräver dock sin transport för att få hem...

• beli

Det jag undrar med speglar i sovrummet är: Blir det inte jobbigt nån gång? Man kommer ju aldrig undan sig själv, s.a.s. En tisdagsmorgon när man går upp och ser ut som fan, då är spegeln där och visar allt. Sovrummet är ju inte 100 % sex, utan utöver sömn är det också trötta morgnar, dagar när man är magsjuk o.s.v. Då ska man se sig själv h-e-l-a tiden. Jag skulle bli knäpp.

• Kotti
    beli skrev 2023-11-28 22:35:38 följande:

Det jag undrar med speglar i sovrummet är: Blir det inte jobbigt nån gång? Man kommer ju aldrig undan sig själv, s.a.s. En tisdagsmorgon när man går upp och ser ut som fan, då är spegeln där och visar allt. Sovrummet är ju inte 100 % sex, utan utöver sömn är det också trötta morgnar, dagar när man är magsjuk o.s.v. Då ska man se sig själv h-e-l-a tiden. Jag skulle bli knäpp.

Jag kan intyga att det blir jobbigt. En spegel på väggen kan man hänga nåt över. Kanske ha en vacker gardinuppsättning som matchar övrig inredning. Hur man löser det i taket är lite svårare men jag har tänkt skissa på en design med ett slags himmelssäng. Så kan man dra för med ett smakfullt tyg/väv när man inte vill spegla sig.
    Ha en fin dag! Have a nice day!
  • KimLinnefeldt

Fasta speglar i taket kanske känns lite väl porrigt när man har besök av  släktingar och vänner.

Jag hänger upp en lös spegel i sängen när det är dags. Härligt att se oss tillsammans.

• Kotti
    KimLinnefeldt skrev 2023-11-29 14:43:09 följande:

Fasta speglar i taket kanske känns lite väl porrigt när man har besök av  släktingar och vänner.

Jag hänger upp en lös spegel i sängen när det är dags. Härligt att se oss tillsammans.

Svensken bjuder ofta in vänner och bekanta till sovrummet. Det är ett modernt oskick. Förr i tiden var ingen välkommen in i det heligaste utrymmet men nu tycks det vara fritt fram för kreti och pleti att ränna runt i hela lägenheten. Det är upp till var och en hur man behandlar sina gäster förstås. Men det förhindrar njutningen i att ha en permanent spegellösning i sin sexstudio/sovstudio. Själv ska jag, enligt gammal tradition, ha stängt till sovrummet när släkt och vänner hälsar på. De har inget med mitt privatliv att göra. 😎
  • Kotti
    KimLinnefeldt skrev 2023-11-29 14:43:09 följande:

Svensken bjuder ofta in vänner och bekanta till sovrummet. Det är ett modernt oskick. Förr i tiden var ingen välkommen in i det heligaste utrymmet men nu tycks det vara fritt fram för kreti och pleti att ränna runt i hela lägenheten. Det är upp till var och en hur man behandlar sina gäster förstås. Men det förhindrar njutningen i att ha en permanent spegellösning i sin sexstudio/sovstudio. Själv ska jag, enligt gammal tradition, ha stängt till sovrummet när släkt och vänner hälsar på. De har inget med mitt privatliv att göra. 😎
Svar på tråden speglar i sovrummet