• Flikkan92

Köpa stringtrosor till 13åring?

Jag är bonusmamma till en 13årig tjej som bor på heltid hos mig och min sambo. Jag står för inköpen av det mesta till flickan då pappa inte riktigt förstår sig på "tjejgrejer" och dottern är nöjd med att jag tar den biten. Men nu till saken. Hon har börjat att ta stringtrosor från mig och använder i smyg vilket jag kommit på. Hon har bara trosor i hipstermodell.

Jag själv var i samma ålder när jag började använda stringtrosor men det tar emot själv att köpa det till en 13åring. Är jag löjlig? Hur hade ni gjort?

• Svar på tråden Köpa stringtrosor till 13åring?
  • Anonym (Queenie)
    Anonym (Wtf) skrev 2019-10-30 09:09:07 följande:

Jag vill minnas att tjejen som det handlade om i dom andra trådarna också var 13 år.

Ja det är möjligt. Jag har nog inte sett alla trådar utan minns bara en. Jag tror också att den var lite konstigt formulerad, det stod något om stringtrosor till tjejer 9-14 år som om det skulle vara en storlek. Så jag kan ha misstagit mig på ålder.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Queenie) skrev 2019-10-30 09:18:35 följande:

Ja det är möjligt. Jag har nog inte sett alla trådar utan minns bara en. Jag tror också att den var lite konstigt formulerad, det stod något om stringtrosor till tjejer 9-14 år som om det skulle vara en storlek. Så jag kan ha misstagit mig på ålder.

Japp så var det. I dom andra trådarna var TS också en gubbe som låtsades vara bonusmamma till tjejen.
  • Anonym (Fröken Lind)
    Anonym (Wtf) skrev 2019-10-30 09:20:52 följande:
    Japp så var det. I dom andra trådarna var TS också en gubbe som låtsades vara bonusmamma till tjejen.
    Jag har sett flera trådar där en gubbe (förmodligen samma) låtsas vara den unga tjejen som "inte får  string för sin mamma". Tror gubben gillar det där också med "olydiga småtjejer". uark
  • Aikido
    Flikkan92 skrev 2019-10-30 08:31:05 följande:
    JAG har då aldrig skapat en sån här tråd, någonsin. Fruktansvärt tråkigt att bli påhoppad av att man ställer en fråga på ett forum gällande ett av sina bonusbarn.
    Trosorna hon har tagit av mig har varit oanvända och legat i min låda i flera år då jag själv inte trivs i string, har fått dom i present. Så nej, i det här fallet har hon inte använt någon annans använda trosor. Och tro mig, vi har haft diskussionen om att man inte tar andras saker. Men det är en 13åring vi talar om, så tyvärr händer det ibland att hon använder saker som är mina så som smink och hudvårdsprodukter. Men det var inte vad den här tråden handlade om, jag undrade bara om det är normalt att föräldrar köper stringtrosor till sina yngre tonåringar? Mina föräldrar hade inte gjort det till mig i den åldern. Jag jag köpte det för mina pengar utan att dom visste om det.
    Ta det lugnt. Det finns några "experter" här på forumet som är "jätteduktiga" på att hitta det de tror är hittepåtrådar. De ser snuskgubbar, troll och annat överallt och lite till.
  • Flikkan92
    Aikido skrev 2019-10-30 10:31:28 följande:

Ta det lugnt. Det finns några "experter" här på forumet som är "jätteduktiga" på att hitta det de tror är hittepåtrådar. De ser snuskgubbar, troll och annat överallt och lite till.

Jo, det verkar inte bättre än så tyvärr.
  • Anonym (Andreas)

Förstår inte problemet?

Vill mina tonårsdöttrar ha specifika kläder eller köpa något privat som en bh eller något så använder de sina egna pengar.

• Anonym (Theådåra)

Bara köpa string jag själv börja när jag var 12

• Anonym (Queenie)
    Aikido skrev 2019-10-30 10:31:28 följande:

Den andra tråden var också startad av Flikkan92 så i just detta fallet är jag säker. Varför ljuger annars ts om att ha startat en liknande tråd? Hen kunde ju lika gärna ha varit ärlig då och berättat att hen är samma person. Samma användare, samma så kallat problem!

Identiskt problem OCH identiskt namn är inte troligt.
  • Flikkan92
    Anonym (Queenie) skrev 2019-10-30 12:16:29 följande:

Den andra tråden var också startad av Flikkan92 så i just detta fallet är jag säker. Varför ljuger annars ts om att ha startat en liknande tråd? Hen kunde ju lika gärna ha varit ärlig då och berättat att hen är samma person. Samma användare, samma så kallat problem!

Någon har i så fall använt samma namn som ett anonymt namn vid start av ny tråd.

Vad sjutton skulle jag starta en ny tråd om jag redan fått svar i en likadan för?

Nu har jag fått några ärliga svar från medlemmar som svarat på min fråga. Det tackar jag för.
  • Anonym (Queenie)
    Flikkan92 skrev 2019-10-30 13:25:37 följande:

Någon har i så fall använt samma namn som ett anonymt namn vid start av ny tråd.

Vad sjutton skulle jag starta en ny tråd om jag redan fått svar i en likadan för?

Nu har jag fått några ärliga svar från medlemmar som svarat på min fråga. Det tackar jag för.

Det är bara du själv som kan svara på varför du startar massa trådar om tonårs bonusbarn som vill ha string.
  • Aikido
    Anonym (Queenie) skrev 2019-10-30 12:16:29 följande:

Bevisbördan faller på dig när det gäller påståendet om lögn angående tidigare tråd. Oturligt nog tycks ju bevismaterialet ha försvunnit. Sök lite på hennes användarnamn och kolla vilken typ av trådar hon svarat i och vad hon har skrivit. Snuskgubbe (kanske inte var just du som formulerade det så utan någon annan tokstolle)? Skulle inte tro det. Bygga upp en legend under lång tid som en helt vanlig mamma för att sedan starta hittepåtrådar om stringtrosor? Värt besväret? Din teori att kontot skulle vara hackat av bonusdottern låter ju nästan rimlig bland alla andra stolliga gissningar här. Är det någon som är en snuskgubbe här så är det väl jag som glatt hoppade in tråden så snart jag läst rubriken.
Svar på tråden Köpa stringtrosor till 13åring?