Hur får jag henne att inte berätta för min fru?
Fattar att jag satt mig i denna sits själv, och att det är dags att avsluta denna relation nu när förutsättningarna ändrats.
Fast uppenbarligen vill du ju inte vara med din fru. Så varför inte välja den nya och försöka fly verkligheten och leva i en bubbla ett tag till och sen byta ut henne mot en ny? Du verkar ju inte vilja leva det verkliga livet med allt vad det innebär ändå
Fast uppenbarligen vill du ju inte vara med din fru. Så varför inte välja den nya och försöka fly verkligheten och leva i en bubbla ett tag till och sen byta ut henne mot en ny? Du verkar ju inte vilja leva det verkliga livet med allt vad det innebär ändå
Nej du älskar inte din fru, du älskar digsjälv. Stor skillnad
Försök att resonera med henne, förklara att hon bara kommer splittra en fungerande familj, att du alltid kommer kämpa för att få frun tillbaka, att det är meningslöst för älskarinnan att berätta eftersom du inte vill vara med älskarinnan ändå osv. Det kanske tar snurr.
Ett annat alternativ är att lova älskarinnan att du ska lämna frun men att du vill berätta själv för barnens skull. Och sen låter du tiden gå och att allt rinner ut i sanden.
Tror din älskarinna bara är rädd för att bli ensam... det är ju lite läskigt!
Alright jag biter. Först och främst måste du inse att hon kommer att berätta saker för din fru förr eller senare. Det är oundvikligt.
Oddsen att en ny prins charming dyker upp och får henne att glömma dig är dåliga. Du kan köpa dig lite tid genom att göra det klart för henne hur mycket du kommer att avsky henne ifall hon berättar saker för frugan. Men till slut kommer hennes svartsjuka att ta över.
Så du måste helt enkelt börja konditionera din fru till att avfärda det hela som en lite smått rubbad kvinnas fantasifoster. Det kommer ta tid, men det kan gå om du sköter det snyggt.
Alright jag biter. Först och främst måste du inse att hon kommer att berätta saker för din fru förr eller senare. Det är oundvikligt.
Oddsen att en ny prins charming dyker upp och får henne att glömma dig är dåliga. Du kan köpa dig lite tid genom att göra det klart för henne hur mycket du kommer att avsky henne ifall hon berättar saker för frugan. Men till slut kommer hennes svartsjuka att ta över.
Så du måste helt enkelt börja konditionera din fru till att avfärda det hela som en lite smått rubbad kvinnas fantasifoster. Det kommer ta tid, men det kan gå om du sköter det snyggt.
Som sagt ljuga ljuga.. eller värre, manipulera. Det verkar inte finnas någon gräns för hur lågt man är villig att gå för slippa stå för den man är. Tänk om man la ner bara hälften av den energin och kreativiteten som man lägger på att slingra sig från att ta ansvar på att jobba med sig själv istället
Men du Danne, har du funderat över vad som händer om en så här fantastisk masterplan värdig vilken criminal mastermind som helst falerar... hur tror du hans fru kommer reagera på att han förutom att ha bedragit henne dessutom suttit och försök manipulera henne?
Tror du att...
A) Hon kommer tycka det är jättegulligt av honom att anstränga sig så hårt för att skydda henne från den krassa verkligheten och falla ner på knä och gråta av tacksamhet
B) Småspy lite i munnen och tycka att fyfan vilken vidrig liten mask som kan sjunka så jävla lågt för att slippa stå för sina misstag. Hade han haft några som helst kulor så hade han åtminstone stått för det och det hade hon iaf kunnat respektera men aldrig en sån patetiskt liten människa?