En fredagkväll över en hamburgare blev jag utan hem.
Vi köpte en lägenhet, jag bytte jobb och mina barn bytte skola. Jag sa upp mitt förstahandskontrakt för 1 månad sedan. Vi har ju varit tillsammans ett tag nu och köpt lgh och investerat allt i vårt liv tillsammans.
Så går han på restaurang en kväll med sina barn som då berättar att dom tycker det är jobbigt med det nya. Så dom bestämmer där och då att dom ska flytta och nu har det varit 4 mäklare här. För två veckor sedan hände det här.
Han älskar mig säger han och vill att vi ska vara särbos..
Men han raderade allt utan att ens prata med mig. Jag litade på honom till 100%. Jag kommer från en smutsig skilsmässa och jag och mina 2 barn har flyttat 6 gånger på 2 år, vi hade landat nu.
Jag har opererat mig och inte jobbat på 1 år nu så vad tror ni bankerna känner?
Lägenheten är nyproduktion och har inte stigit i värde så vi får inga direkta pengar efter den här försäljningen. Kontantinsatsen har jag lånat av min mamma så den ska tillbaka.
Han tjänar bra men kommer troligt inte kunna köpa något heller utan hamnar i andrahandsmarknaden.
Bara sådär trasades allt utan att ens försöka eller prata..
Jag hade som förslag att vi har barnen varannan vecka så blir det lugnare. Och när hans är här kan jag träna mer osv så får dom lite lugn och ro men det gick inte barnen med på. Såå vi ska sälja..
jag känner mig så sviken... och vad fan ska jag göra..