• Anonym (nyfiken)

Tjejer hur ofta sväljer ni satsen?

--

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer hur ofta sväljer ni satsen?
  • Anonym (Nästan aldrig)

Nästan aldrig. Gillar att spotta ut och kladda med det. Säger någon åt mig att svälja spottar jag ut och kladdar det på honom istället. Är fruktansvärt osexigt att bli tillsagd sådana saker.

• Pussan
    New Dawn skrev 2019-12-23 23:50:16 följande:
    Allvarligt... Jag måste säga att detta var magstarkt *uährk*....

(Och då sväljer jag ändå för det mesta vid avsugning) ....Att bland saliv och sperma med vin... Jag klarar nästan inte av att tänka hur motbjudande det måste se ut med denna blandning i glaset... Huvva....

Önskar nästan att detta vore någon typ av trollsvar....
    Det förstår jag inte? Jag gillar vin och jag gillar sperma.
    Gott, känns sexigt och lite kinky, det gillar jag
  • Anonym (Linda)
    MrKrips skrev 2019-12-31 18:05:36 följande:

8 av 10 kvinnor sväljer är min bedömning.

Nej det är fel
  • Anonym (Linda)

Min kks ex kk svalde satsen . Äckligt tycker jag. Hela hon var äcklig. Hade flera kk samtidigt. Gifta män.

• New  Dawn
    Pussan skrev 2020-01-01 22:39:30 följande:

Det förstår jag inte? Jag gillar vin och jag gillar sperma.

Gott, känns sexigt och lite kinky, det gillar jag

Ja... Eller hur....

Men du brukar ändå inte svälja....
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Linda)

Sen såg hon ut som ett spöke med

• Pussan
    New Dawn skrev 2020-01-01 23:31:56 följande:
    Ja... Eller hur....

Men du brukar ändå inte svälja....
    Nej, precis som jag skrev i mitt första inlägg:
    ¨Inte så ofta, även om jag älskar att suga. Vill egentligen hellre ha sprutet på mig, i fejjan eller på kroppen.¨
    Tycker helt enkelt att det är häftigt att få ett rejält sprut rakt på mig så att det skvätter lite, gärna i ansiktet (och då gapar jag)... men jag har alltså inget emot att svälja när jag får det i munnen. Även om det känns minst lika sexigt att låta det rinna ur munnen, kanske ner på honom eller (vanligare) ner på mig. 
  • New  Dawn
    Pussan skrev 2020-01-01 23:42:10 följande:

Nej, precis som jag skrev i mitt första inlägg:

¨Inte så ofta, även om jag älskar att suga. Vill egentligen hellre ha sprutet på mig, i fejjan eller på kroppen.¨

Tycker helt enkelt att det är häftigt att få ett rejält sprut rakt på mig så att det skvätter lite, gärna i ansiktet (och då gapar jag)... men jag har alltså inget emot att svälja när jag får det i munnen. Även om det känns minst lika sexigt att låta det rinna ur munnen, kanske ner på honom eller (vanligare) ner på mig. 

Ja, jag har inte sagt något om att du gillar att det "skvätter i din mun" och att du sväljer då. Inte heller något om att du gillar spprut på olika sätt....Eller sväljer i samband med sex.....

Det speciella är att gilla att blanda saliv och sperma med vin.(!!!) ...som ju inte blandar sig så bra... Måste se ganska obehagligt ut....(tycker jag)

Jag vet att du sällan sväljer, så att du gillar den extrema blandning av vin och sperma/saliv känns, tja, lite oväntat och, för mig personligen, mycket motbjudande.
  • Pussan
    New Dawn skrev 2020-01-02 00:11:50 följande:
    Ja, jag har inte sagt något om att du gillar att det "skvätter i din mun" och att du sväljer då. Inte heller något om att du gillar spprut på olika sätt....Eller sväljer i samband med sex.....

Det speciella är att gilla att blanda saliv och sperma med vin.(!!!) ...som ju inte blandar sig så bra... Måste se ganska obehagligt ut....(tycker jag)

Jag vet att du sällan sväljer, så att du gillar den extrema blandning av vin och sperma/saliv känns, tja, lite oväntat och, för mig personligen, mycket motbjudande.
    Ja, vi är olika... 
  • New  Dawn
    Pussan skrev 2020-01-03 21:45:05 följande:

Ja, vi är olika... 

Du sväljer inte så ofta vid sex, och då tycker jag det är väldigt oväntat att du gillar att svälja när du verkligen ser det slemma runt i vin....
  • Pussan
    New Dawn skrev 2020-01-03 22:10:35 följande:
    Du sväljer inte så ofta vid sex, och då tycker jag det är väldigt oväntat att du gillar att svälja när du verkligen ser det slemma runt i vin....
    ¨men jag har alltså inget emot att svälja när jag får det i munnen¨

Är det ett problem?
  • New  Dawn
    Pussan skrev 2020-01-05 15:46:02 följande:

¨men jag har alltså inget emot att svälja när jag får det i munnen¨

Är det ett problem?

Nej det är inget problem att du gillar vin med sperma i. Att du inte störs eller äcklas av att se blandningen är ju inget problem i sig. Jag sa att det var OVÄNTAT att du gillar det eftersom sväljer sällan vid sex.
Svar på tråden Tjejer hur ofta sväljer ni satsen?