• Svar på tråden Behöver hjälp med namn för storpudel tik
  • Spanguolis
    Dexter dot com skrev 2019-12-26 16:46:32 följande:

    Vad heter hunden i stamtavlan?


    Det vet vi inte då hunden inte är född än. Vi har träffat en hundutställare som vi ska köpa hunden från när den föds under våren/sommar.
  • IceKitten

    Vilken färg?

    Men oavsett, Anastasia. Eller något liknande storartat :p

    Eller vad gillar ni? Människornamn? Disney? Korta? Långa? Titlar? Osv :p

  • Anonym (Lillemor)

    Millie

    Lexie

    Gracie

    Phoebe

    Scarlet

    Maggie

    Daisy

    Honey

    Daphne

  • Dexter dot com
    Spanguolis skrev 2019-12-26 18:13:19 följande:
    Det vet vi inte då hunden inte är född än. Vi har träffat en hundutställare som vi ska köpa hunden från när den föds under våren/sommar.
    Då vet ni mao inte om det kommer födas nån tik eller om ni ens fån nån valp. Jag hade väntat tills valparna är födda och uppfödaren satt namn på dom och därefter tagit beslut om om namnet uppfödaren bestämt passar eller om ni vill döpa om hunden.
  • Spanguolis
    Dexter dot com skrev 2019-12-27 07:04:34 följande:
    Då vet ni mao inte om det kommer födas nån tik eller om ni ens fån nån valp. Jag hade väntat tills valparna är födda och uppfödaren satt namn på dom och därefter tagit beslut om om namnet uppfödaren bestämt passar eller om ni vill döpa om hunden.
    Det vet vi inte om det föds en tik, vi har valt en kennel och har en till på gång ifall det inte blir av. Men det är redan bestämt att vi ska ha en vit storpudel. Vi vill gärna ha ett namn innan hunden föds. 

    Pudel som vi hade innan hette Daisy, jag gillar förslaget Millie eller Gracie, fler förslag? Du fick tummen upp Lillemor! 
  • IceKitten
    Spanguolis skrev 2019-12-27 19:09:00 följande:

    Det vet vi inte om det föds en tik, vi har valt en kennel och har en till på gång ifall det inte blir av. Men det är redan bestämt att vi ska ha en vit storpudel. Vi vill gärna ha ett namn innan hunden föds. 

    Pudel som vi hade innan hette Daisy, jag gillar förslaget Millie eller Gracie, fler förslag? Du fick tummen upp Lillemor! 


    Annie? Lilly?
Svar på tråden Behöver hjälp med namn för storpudel tik