• Ebjkpg

Hur många dagar efter ÄL testade ni positivt

Ja som rubriken lyder, hur lo ha dagar efter ÄL fick ni positivt på ett gravtest? Är på dag 11-12 ungefär, fick ett svagt positivt imorse, men på eftermiddagen vad andra testet negativt (hade knappt gått 4h mellan toabesöken och det var ett annat märke andra gången.

Slänger även in en bild på testet från imorse, vad tror ni? Spöksträck eller inte?

• Svar på tråden Hur många dagar efter ÄL testade ni positivt
  • Ebjkpg
    Zebran89 skrev 2020-01-01 20:07:52 följande:

Denna bild var det som skulle in.

Som sagt, blev hos gyn framflyttad 5 dgr så första testet är om jag utgår ifrån det, bim+2

Borde vara typ BIM -2, hoppas på bättre resultat till helgen!
  • Anonym (E)

Äl+16-17 (oplanerat så testade inte innan).

Äl+11

Äl+10

Äl+10

Äl+6

• Zebran89
    Ebjkpg skrev 2020-01-01 20:15:52 följande:

Borde vara typ BIM -2, hoppas på bättre resultat till helgen!

Du skrev nog till fel nu va? :)

Mitt första test är från bim+2 om jag går från gynekologens mätningar på ultraljudet, då jag hade varit gravid 5 dagar längre än jag själv räknat med. Hade alltså ägglossning 5 dagar tidigare enligt mått på ul.
  • Anonym (Li)

Har plussat ÄL+10, och då kunde jag ana ett svagt streck ÄL+9. Denna graviditet plussade jag äl+11, då hade jag inte testat innan så vet inte om det hade synts tidigare.

• Ebjkpg
    Zebran89 skrev 2020-01-01 20:22:40 följande:

Du skrev nog till fel nu va? :)

Mitt första test är från bim+2 om jag går från gynekologens mätningar på ultraljudet, då jag hade varit gravid 5 dagar längre än jag själv räknat med. Hade alltså ägglossning 5 dagar tidigare enligt mått på ul.

Trodde jag var 6 dagar sen, men kollade på denna sidan www.minbebis.com/forum/raekna-ut-bim-38212 enligt den ska jag få mens på fredag. Får se hur det blir! Vet inte riktigt hur jag lyckats räkna så fel haha
  • Hoppas96
    Ebjkpg skrev 2020-01-01 19:12:44 följande:

Åh jag beklagar! Vad tråkigt..!

Hade du några symtom?

Jaa men nu provar vi igen och har lagt det bakom oss :) jag hade en del symptom, jötteömma bröst, tydligare bröstvårtor, väldigt synliga ådror på dem. Sen fick jag konstigt nog behåring utanför bikinilinjen vilket jag aldrig haft innan haha, rakade bort det och det kom inte tillbaka efter missfallet. Lite stick i magen osv :)
  • JLES

Graviditet 1: ÄL+10 (cirka)

Graviditet 2 (missfall): ÄL+21 (men hade plussat några dagar tidigare för sträcket var rätt starkt, dock inte så mycket som 7 dagar innan för då var det negativt)

Graviditet 3: ÄL+10 (cirka)

• Anonym (juni)

9 dagar efter fick jag positivt med clearblue. Inte morgonurinet utan mitt på dagen nån gång. Det tog längre tid att få positivt på billigare tester. 

• Planerar2020

Jag testade positivt på ÄL+9 denna graviditet :)

Två tidigare graviditeter fick jag plus på ÄL+9 och ÄL+12

• Önskarbebis2020

Jag tror att jag precis har plussat, om än svagt. Är på ÄL + 11 och tog predictor early då tempen chockhöjdes imorse. Har legat på 36.67 och imorse var den på 37.03. Vågar dock inte tro på det ännu.

Bild:

• Hejkossanjossan20

Hej!

Tog det här testet i morse. Vad säger ni ?

Grejen är den att jag även tog ett test igår och förra veckan men båda dom var negativa.

Jag har pcos och sist jag hade mens var 1/11-19

Så då man räknar så borde jag vara i vecka 10.

Men jag har ju väldigt oregelbunden mens och ägglossning och eftersom att jag testade negativt både igår och förra veckan så kan jag väl inte vara så långt som vecka 10 ?

Har haft halsbränna flera kvällar nu. Brukar inte ja det. Samt känns som memsverk i ryggen/ilar i underlivet.

• Ebjkpg
    Hejkossanjossan20 skrev 2020-01-12 10:09:41 följande:

Hej!

Tog det här testet i morse. Vad säger ni ?

Grejen är den att jag även tog ett test igår och förra veckan men båda dom var negativa.

Jag har pcos och sist jag hade mens var 1/11-19

Så då man räknar så borde jag vara i vecka 10.

Men jag har ju väldigt oregelbunden mens och ägglossning och eftersom att jag testade negativt både igår och förra veckan så kan jag väl inte vara så långt som vecka 10 ?

Har haft halsbränna flera kvällar nu. Brukar inte ja det. Samt känns som memsverk i ryggen/ilar i underlivet.

Det är helt klart 2 linjer, grattis!! :D
Svar på tråden Hur många dagar efter ÄL testade ni positivt