Blyga och introverta tjejer
Finns det blyga och introverta tjejer med hög libido? Eller är det bara de extroverta tjejer som hänger ofta på krogen osv som tycker om att ligga mycket?
Finns det blyga och introverta tjejer med hög libido? Eller är det bara de extroverta tjejer som hänger ofta på krogen osv som tycker om att ligga mycket?
Det är helt sant men hennes beteende berodde också på mig då jag "tränade upp" henne. Hon var blyg, introvert men också väldigt kåt när vi träffades.
Däremot tyckte jag hon också var lite för barnslig och okvinnlig för min smak. Hon var visserligen bara 16 år då (jag var 21 år). Så efter ett par år berättade jag vad jag tände på och hon började använda mer sexiga underkläder och högklackat. Vi började med telefonsex där vi beskrev vad vi gjorde med varandra eller ville göra med varandra. Lite som ett rollspel.
Sen efter ytterligare några år började vi med sexleksaker. Sen blev det mer och mer och hon visste vad jag gick igång på så hon kunde ringa mig och prata snuskigt helt enkelt. Vi hade en relation i 17 år och hade bra sex hela tiden. Däremot var den introverta delen inte så attraktiv för mig egentligen så jag föll för en annan kvinna efter det.
Det är helt sant men hennes beteende berodde också på mig då jag "tränade upp" henne. Hon var blyg, introvert men också väldigt kåt när vi träffades.
Däremot tyckte jag hon också var lite för barnslig och okvinnlig för min smak. Hon var visserligen bara 16 år då (jag var 21 år). Så efter ett par år berättade jag vad jag tände på och hon började använda mer sexiga underkläder och högklackat. Vi började med telefonsex där vi beskrev vad vi gjorde med varandra eller ville göra med varandra. Lite som ett rollspel.
Sen efter ytterligare några år började vi med sexleksaker. Sen blev det mer och mer och hon visste vad jag gick igång på så hon kunde ringa mig och prata snuskigt helt enkelt. Vi hade en relation i 17 år och hade bra sex hela tiden. Däremot var den introverta delen inte så attraktiv för mig egentligen så jag föll för en annan kvinna efter det.
Nu är jag man, men jag har haft perioder av blyghet i mitt liv, och är ganska introvert sett till energi. MEN det behöver inte betyda att man är sån 100%. Som många skratt ger ovan, med rätt partner kan en blyg person lätt vara oblyg, avslappnad, extrovert. Fjantigt att tro att det är omöjligt.
De två har inte med varandra att göra. Jag blir blyg när jag är intresserad av någon till den grad att de trott jag inte varit intresserad (blir kylig), men när jag faller faller jag (hårt) och är passionerad och fri. Kan vara för att jag har mkt känslor och är mer introvert att när kyssen blir av att det blir som det blir, alltid märkt på killen att han blir "golvad" redan där, fått höra det sedan i förhållandet också att jag kan verkligen kyssas
Min drömtjej är någon jag träffar på ett bibliotek eller kanske ett museum. Det visar sig att vi har en gemensam författare vi gillar eller någon tidsperiod. Hon ska inte bry sig om mode eller smink utan bara vara naturlig. Får gärna vara blyg och försynt. Tror vi skulle passa bra ihop som två introverta.