Blyga och introverta tjejer
Finns det blyga och introverta tjejer med hög libido? Eller är det bara de extroverta tjejer som hänger ofta på krogen osv som tycker om att ligga mycket?
Finns det blyga och introverta tjejer med hög libido? Eller är det bara de extroverta tjejer som hänger ofta på krogen osv som tycker om att ligga mycket?
Tar ni intiativ i ett förhållande till sex också ? Eller låter ni er partner ta initiativ?
Är introvert men inte blyg, finns ingen korrelation mellan dessa egenskaper. Har hög sexdrift och tar ofta initiativ till sex inom förhållandet.
Är introvert men inte blyg, finns ingen korrelation mellan dessa egenskaper. Har hög sexdrift och tar ofta initiativ till sex inom förhållandet.
Jag är också introvert men tycker om sex. Jag är dock inte så introvert med en partner, det är en helt annan sak än övriga världen.
Fel, det finns visst en korrelation mellan introverta och blyga samt även högkänsliga. Därmed inte sagt att ingen kan vara introvert/oblyg (Eller extrovert/blyg), finns naturligtvis alla kombinationer av personlighetsdrag. Dock finns det samband mellan dessa egenskaper och det är tex fler extroverta som är oblyga, än som är blyga.
Vän med en tjej som är blyg, introvert men kan snacka om intima saker med mig (som är en nära vän). Självklart finns de, måste bara hitta dem.
det är ju dom blyga och introverta tjejerna som är kåtast som in i helvete.
av alla jag varit med har de varit kåta, sexuellt frustrerade eftersom dom inte träffar/träffat så mycket killar och kollar mängder med porr/läser mycket erotik, mycket sexleksaker har dom också.
när man väl hamnar i säng med en är dom riktigt kinky och kan lätt knulla flera gånger om dagen.
Det sambandet är lika godtyckligt som att säga att extroverta är hyper och introverta lågmälda. Blyghet har att göra med sociala hämningar, inte att man tycker att det är urlakande med mycket folk och att umgås intensivt. För även extroverta kan vara socialt hämmade och det är lika vanligt/ovanligt hos båda grupperna, det har inget att göra med på vilket sätt man hämtar energi. Påstår du annat tänker jag faktiskt vara så jobbig och be om att få tillförlitlig källa på det.