• Tue 11 Feb 2020 13:12
    805 visningar
    2 svar
    2
    805

    Gonal F + Ovitrelle

    Är det någon här som kämpar på med att ta Gonal F i kombination med Ovitrelle för att få ÄL? Jag vet att man använder metoden i samband med IVF, men för mig är det inte så just nu. Detta är ett steg närmare och jag har lämnat Letrozol- och Ovitrellebehandling bakom mig.

    Någon annan i samma sits? Hur länge har ni försökt med metoden? Resultat?


    (¯`°?.¸ stolt mamma ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Gonal F + Ovitrelle
  • Sat 23 May 2020 22:27
    #1
    Eskobar77 skrev 2020-02-11 13:12:57 följande:

    Är det någon här som kämpar på med att ta Gonal F i kombination med Ovitrelle för att få ÄL? Jag vet att man använder metoden i samband med IVF, men för mig är det inte så just nu. Detta är ett steg närmare och jag har lämnat Letrozol- och Ovitrellebehandling bakom mig.

    Någon annan i samma sits? Hur länge har ni försökt med metoden? Resultat?


    Hej! Hur har det gått för dig? Jag gör själv samma resa och har lämnat Letrozol och nyligen påbörjat Gonal-F/Ovitrelle istället.
  • Sun 24 May 2020 15:48
    #2
    Eskobar77 skrev 2020-02-11 13:12:57 följande:

    Är det någon här som kämpar på med att ta Gonal F i kombination med Ovitrelle för att få ÄL? Jag vet att man använder metoden i samband med IVF, men för mig är det inte så just nu. Detta är ett steg närmare och jag har lämnat Letrozol- och Ovitrellebehandling bakom mig.

    Någon annan i samma sits? Hur länge har ni försökt med metoden? Resultat?


    Jag har två försök med Letrozol enkel- och dubbeldos bakom mig och ska nu imorrn starta upp försök nummer tre med Bemfola-sprutor och vid bra äggmognad även Ovitrelle. Vi kan gärna följas åt!

    Vad har du för erfarenheter bakom dig?
Svar på tråden Gonal F + Ovitrelle