• Anonym (Annah)

Kvinnor, vad är er syn på det här?

Pratade med en väninna. Vi kommer in på vår ungdom, vår tonårstid och vad vi minns från den tiden vad gäller den sexuella nyfikenheten, bland annat vad man testat vid onani.

Hon berättade att när hon var 14 hade hon använt en gurka att onanera med. Hon berättade att hon även nån gång fört in fyra fingrar.

Vi var båda 16 när vi förlorade oskulden.

Jag må låta som att jag har noll koll, men jag känner ändå spontant, får man som 14 år och oskuld ens in en gurka eller fyra fingrar i sig själv?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor, vad är er syn på det här?
  • Anonym (Theådåra)

Fick mitt första när jag var 13

• Anonym (hejåhå)
    Anonym (Em) skrev 2020-02-12 11:25:15 följande:

Ännu en man som låtsas vara kvinna för att diskutera kvinnors och barns könsorgan. Sjukt.

Det är också min spontana reaktion. Runktråd.
  • Anonym (?)
    Anonym (Em) skrev 2020-02-12 11:25:15 följande:

Ännu en man som låtsas vara kvinna för att diskutera kvinnors och barns könsorgan. Sjukt.

Haha du har nog fan rätt ? finns ju ingen kvinna som skulle tro att man typ var hopsnörd eller nåt fram till en viss ålder... Haha - eloge till den man som lyckades med detta i så fall :D
  • Anonym (H)

Men snälla du.. Är du en man som tror att man blir uttöjt av att ha sex eller? Vad har oskulden med det här att göra? En kvinna går ju inte runt och är minimal mellan benen till dess att oskulden tas och vips får fem gurkor plats. Nu får du ju skärpa dig.. Håller med andras funderingar, är detta en runktråd eller? Tycker mest du borde lära dig om kvinnans anatomi och skämmas.

• Anonym (Så var det)

Minns själv bara när man skulle använda tampong första gången, var fan omöjligt. Var väl i 12-13 års ålder och hade ett jäkla sjå med att få in den. Och ont gjorde det.. Och då ska vi inte tala om att få ut den!

• Anonym (Eh)
    Anonym (Så var det) skrev 2020-02-12 16:56:05 följande:

Minns själv bara när man skulle använda tampong första gången, var fan omöjligt. Var väl i 12-13 års ålder och hade ett jäkla sjå med att få in den. Och ont gjorde det.. Och då ska vi inte tala om att få ut den!

Du är ganska ensam om det, jag liksom de allra flesta hade inte svårt att få in och ut en tampong första gången. Dessutom har det inget med ålder att göra, finns endel vuxna som har svårt att få in och ut en tampong också.
  • Anonym (individuellt)

Det är ju individuellt. Jag gick inte in en tampong en gång.

• Anonym (Tvärvigg)

Det beror väl på om man för in gurkan på tvären eller på längden...?

• Anonym (Så var det)
    Anonym (Eh) skrev 2020-02-12 17:08:23 följande:

Du är ganska ensam om det, jag liksom de allra flesta hade inte svårt att få in och ut en tampong första gången. Dessutom har det inget med ålder att göra, finns endel vuxna som har svårt att få in och ut en tampong också.

Okej, har du frågat många personer eller? Jag har en vän iaf som i vuxen ålder fortfarande inte kan använda tampong. Hon är oskuld.

Jag upplevde iaf att det var betydligt trängre innan jag vant mig så att säga. Kan ju hända jag spände mig med tampongen och att jag inte fattade hur den skulle in. Men minns att det gjorde ont, jätteont att dra ut den.

Hade svårt i början med sex också, visserligen hade jag otur och den förste jag skulle ha sex med var ovanligt stor. Vi kunde helt enkelt inte ha sex, fick inte in den.
  • Anonym (Så var det)
    Anonym (Eh) skrev 2020-02-12 17:08:23 följande:

Okej, har du frågat många personer eller? Jag har en vän iaf som i vuxen ålder fortfarande inte kan använda tampong. Hon är oskuld.

Jag upplevde iaf att det var betydligt trängre innan jag vant mig så att säga. Kan ju hända jag spände mig med tampongen och att jag inte fattade hur den skulle in. Men minns att det gjorde ont, jätteont att dra ut den.

Hade svårt i början med sex också, visserligen hade jag otur och den förste jag skulle ha sex med var ovanligt stor. Vi kunde helt enkelt inte ha sex, fick inte in den.
  • Anonym (Em)
    Anonym (Så var det) skrev 2020-02-12 19:44:14 följande:

Och jag har en vuxen familjemedlem som är oskuld och använder tampong helt utan problem.

Själv har jag aldrig haft problem. Var väl lite trixigt i början pga att jag inte visste hur man gjorde riktigt.
  • Anonym (Annah)
    Grossglanz skrev 2020-02-12 20:37:10 följande:

Konstig tråd

Spännande svar!
  • Anonym (ej naiv)

Hört talas om våldtäkt på barn?

Klart att det går att få in en gurka om man är 14 när det finns män som våldtar 5-åringar.

• CitronTulo

Men alltså ni som säger att det inte "går" att få in en gurka när man är 14..
    Hur tror ni att en kuk får plats första gången man knullar??

Tror ni att en kuk är något trollspö som får mödisen att vika hädan!?

Varför skulle en oskuld likaväl inte kunna köra in en gurka, som hon styr själv och hon är kåt, som att låta sig penetreras av ett manskön?

• Anonym (?)
    CitronTulo skrev 2020-02-14 15:02:53 följande:

Men alltså ni som säger att det inte "går" att få in en gurka när man är 14..
    Hur tror ni att en kuk får plats första gången man knullar??

Tror ni att en kuk är något trollspö som får mödisen att vika hädan!?

Varför skulle en oskuld likaväl inte kunna köra in en gurka, som hon styr själv och hon är kåt, som att låta sig penetreras av ett manskön?

Fast det är väl inte just nån mer än ts som säger det? Nån har sagt att just hon hade problem med tampong, och nån annan har sagt att vissa har problem även i vuxen ålder, men att konstatera att det finns individuella avvikelser är ju inte det samma som att säga att det inte går? Och ts själv frågar ju med största sannolikhet bara för att han ska ha nåt att runka till, så inte ens han tror nog att det inte går haha
Svar på tråden Kvinnor, vad är er syn på det här?