Hej! Kom på den här tråden som jag skapade och kan uppdatera lite.
Till att börja med, för att svara hur jag fick reda på hennes otrohet: killen hon var tillsammans med började bli misstänksam att hon ljög för honom, han visste nämligen inte att hon redan var upptagen. Han snokade så pass länge tills han hittade mig, då hörde han av sig till mig och berättade allt.
Hur har det gått?
Hon försökte på alla möjliga sätt att få mig gå tillbaka till henne i ca en månad efter jag skapat denna tråden. Fungerade inte att ignorera henne för då började hon spamma med hundratals meddelanden om dagen. Till slut hotade jag henne att om hon inte slutar kommer jag berätta till alla i hennes omgivning om hennes otrohet och en del fler saker. Jag blev rätt så otrevlig, rent av elak och kall. Önskar det kunde sluta bättre.
I vilket fall som helst så har hon inte hört av sig mer, än så länge. Jag själv har gått vidare och insett att hon inte är mitt ansvar.
Det största problemet var inte hennes otrohet. Hela vår relation har varit otroligt jobbig. Den har tagit alla mina krafter, försatt mig i depression, kastat tillbaka mig flera år i min personliga utveckling, jobb, ekonomi osv. Har blivit otroligt svag, varje motgång, även en liten fick mig att tappa hoppet.
En sak som jag är säker på är att minst hälften av det dåliga som hänt mellan mig och henne är mitt fel. Jag har insett mina svaga punkter, var jag felar i en relation och hur man kan åtgärda det. Jag har verkligen tagit otroligt stor lärdom av detta förhållande. Nu vet jag hur jag kan göra bättre ifrån mig i nästa. Samtidigt behåller jag mina bra egenskaper sen tidigare. Älskar att ge uppmärksamhet och vara kärleksfull. Jag är lång, intelligent, ser bra ut, väldigt bra i sociala sammanhang, omtyckt av alla i min omgivning, älskar att vara romantisk på kreativa sätt osv.
Just nu är jag på bättringsvägen att bli så stark som jag en gång i tiden var. Jag mår bättre för varje dag men jag kämpar även hela tiden. Steg för steg gör jag livet fint igen och nu börjar jag se resultaten. Så i slutändan skulle jag säga att än så länge har det gått bra.
Jag ber om ursäkt för ett långt inlägg. Nu kom det fram fler detaljer också så att man ska kunna ha en klarare bild. Tack alla som tog sig tiden att läsa och skriva i denna tråden :)