• Anonym (SMHI)

Hur ofta onanerar du?

Man har ju bilden av att män onanerar oftare en kvinnor oavsett relationsstatus. Samt att i kvinnors fall så går onanifrekvensen ner när hon är i förhållande. Stämmer det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta onanerar du?
  • Anonym (Singel)

Varje dag typ. singel just nu. Man

• SannnaB

Jag onanerar minst tre gånger om dagen. 

• Freddie K

Jag runkar mellan 1-3 gånger om dagen.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Varje dag)

Dagligen men gubbkuken tillåts inte att spruta. sprutet är reserverat till en fitta en gång i veckan

• Anonym (Ganska ofta)

Det blir ganska ofta. Jag får ångest av att onanera ensam så jag onanerar ofta i samband med att jag ger oralt eller som förspel. Det blir inte ångest om han ser mig när jag gör det för då känns det inte själviskt/fel/bortkastat/fel/smutsigt/patetiskt/sorgligt utan det känns sexigt och positivt då. 

• Anonym (SCB)

Väldigt seriös ansats av TS.

Kommer aldrig bli brist på storrunkare. Det kan vi helt säkert säga.

• SannnaB
    Anonym (Ganska ofta) skrev 2024-01-14 18:43:17 följande:

Det blir ganska ofta. Jag får ångest av att onanera ensam så jag onanerar ofta i samband med att jag ger oralt eller som förspel. Det blir inte ångest om han ser mig när jag gör det för då känns det inte själviskt/fel/bortkastat/fel/smutsigt/patetiskt/sorgligt utan det känns sexigt och positivt då. 

Så härligt. Kan förstå känslan av att ha nån att onanera med. 
  • Anonym (J)

Aldrig. Fånigt med självbefläckelse, en riktig man har sex med kvinnor och inte med sin hand.

• SannnaB
    Anonym (J) skrev 2024-01-18 13:56:29 följande:

Aldrig. Fånigt med självbefläckelse, en riktig man har sex med kvinnor och inte med sin hand.

Vad tycker du om kvinnor som onanerar då?
  • Anonym (J)
    SannnaB skrev 2024-01-18 14:03:25 följande:
    Vad tycker du om kvinnor som onanerar då?
    Förmodligen gör de detta för att män inte är särskilt bra på att tillfredsställa kvinnor. Många kvinnor uppnår inte klimax under samlag. Då är det förståeligt att de får avsluta resan på egen hand istället.
  • Anonym (K)

Inte så ofta. Någon gång i månaden. Vid ägglossning om jag vaknar kåt och maken redan är på jobbet. Annars brukar vårat sex räcka gott. Jag behöver liksom någon som påminner mig om sex resten av månaden. Kvinna med partner. 

• Anonym (Polymastern)

Har två partners jag bor med, knullar åtminstone en eller båda varje dag men runkar ändå ofta.

Har lite kks vid sidan av men letar efter en tredje partner pga min höga sexlust och behov. 

Svar på tråden Hur ofta onanerar du?