• Anonym (SMHI)

    Hur ofta onanerar du?

    Man har ju bilden av att män onanerar oftare en kvinnor oavsett relationsstatus. Samt att i kvinnors fall så går onanifrekvensen ner när hon är i förhållande. Stämmer det?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta onanerar du?
  • Anonym (Kvinna 40+)

    Singel och kom på mig själv att jag har lagt ner det, har ingen lust. Så för mig blir det aldrig.

  • Gaskarl
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-02-27 18:25:38 följande:

    Kvinna utan partner, röstade på väldigt sällan. Blir i princip aldrig kåt/sugen. Vet inte varför.


    Skriv, så kanske du och jag lockar varandra.
  • Kråkungen
    New Dawn skrev 2020-02-25 08:23:14 följande:

    Min röst verkar inte bli registrerad, men för mig gäller i stort sett aldrig. Har partner.


    Öh... va? Onanerar man inte bara för att man har partner?
  • Litenmenhård

    Man kan ju onanera med sin partner. Det är trevligt.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • New  Dawn
    Kråkungen skrev 2020-03-03 12:13:36 följande:

    Öh... va? Onanerar man inte bara för att man har partner?


    Det kan man göra om man tycker om det. Jag ser ingen vits. Jag tycker sex är mycket, mycket skönare. Dessutom tappar jag lite suget och kåtheten efter orgasm.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Kråkungen
    New Dawn skrev 2020-03-03 22:39:12 följande:
    Det kan man göra om man tycker om det. Jag ser ingen vits. Jag tycker sex är mycket, mycket skönare. Dessutom tappar jag lite suget och kåtheten efter orgasm.
    Ja, ok - det håller jag absolut med om. Men om man är själv i stunden...? Jag menar definitivt inte att det skulle ersätta sex - bara att det är ett komplement när det inte finns nån man närvarande :)
  • New  Dawn
    Kråkungen skrev 2020-03-03 23:39:29 följande:

    Ja, ok - det håller jag absolut med om. Men om man är själv i stunden...? Jag menar definitivt inte att det skulle ersätta sex - bara att det är ett komplement när det inte finns nån man närvarande :)


    Ja, visst om han är borta i flera dagar skulle jag onanera. Annars vill jag vänta på honom.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Litenmenhård

    Jag brukade älska se mitt ex smeka sig själv och hon älskade när jag gjorde det så vi låg ofta och onanerade tillsammans. Behöver inte alltid ha sex.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (50 Years Of Grey)

    Onanerar:: Dagligen
    Sex med partnern: Årligen

    Hade önskat att det var tvärt om, men så är det, behovet av sex är olika.
    ........fast å andra sidan, hur kul är det att ha sex med någon som tycker sex är lika kul som att deklarera, bara skönt att få det gjort för det här året liksom.

Svar på tråden Hur ofta onanerar du?