Jobba hemifrån
Ni som jobbar hemifrån, vad jobbar ni med?
Jag skulle vilja ha ett eget företag men fått råd att inte starta eget då det är mycket utgifter med att ha ett företag.
Jag skulle vilja ha ett eget företag men fått råd att inte starta eget då det är mycket utgifter med att ha ett företag.
Det beror ju på vad du vill jobba med. Är det tjänster kan du fakturera via t ex Frilansfinans. Då behöver du inte öppna eget utan sköta allt via dem. Superenkel och bra tjänst!
Jag är bra på att fotografera, datavana har jag, men är inte bra på att skriva och sälja, är inte så pratglad. Därför skulle näthandel vara bättre än att stå i en affär och sälja. Hantverk intresse finns, men såna produkter ger inte så mycket inkomst.
Arbetar som sjuksköterska, arbetar hemifrån utöver en dag i veckan som är från kontoret (inte nu under pandemin dock såklart). Arbetar inom telefonrådgivning kring hälsotillstånd, remisshanteringar, uppföljning av prover mm.
Jag föder upp raskatt. Det började som ett intresse, men har blivit ett jobb.
Jag skulle vilja ha ett eget företag, men vet inte vad det skulle vara.
Jag jobbar på ett universitet som systemförvaltare. I princip alla arbetsuppgifter går att sköta hemifrån.
Det finns ju många jobb just nu som görs hemifrån pga pandemin.
Ja om man skulle veta vilka jobb som finns.
Jag skulle vilja börja jobba redan idag, bara jag skulle hitta något.
Tipsa gärna om ni vet. Jag vill ha ett jobb med en lön, den behöver inte vara jätte hög bara det är en lön.
IT. Nästan alla på mitt jobb har jobbat hemifrån senaste året. Gäller allt från projektledare till kravare, utvecklare, testare mm.