Anonym (Anonym kille, 20) skrev 2020-03-09 20:48:25 följande:
Du.. Jag önskar så jäkla mycket att jag hade som du och kom för snabbt... Jag kan hålla (inte för att överdriva) drygt 1 timme och 50 min innan jag kommer första gången, med nästan konstant sex eller oralt mm... Att bara få ha det så att det gick för en snabbt några gånger ibland hade varit så jäkla skönt. Åtminstone att få uppleva det.
Men fattar liksom inte grejen, kan komma när jag runkar på säkert 10 min men fan inte när jag har sex.. :/
Jag brukar oxå behöva tid på mig, inte lika lång tid som du dock, men det har hänt det med men oftast när jag varit osäker och haft prestationsångest eller druckit som gjort mig mer avtrubbad.
En fråga bara, tar det lika lång tid när du runkar?
Om det inge gör det så vet du att du fysiskt klarar av att komma snabbare än över en timme så då ligger det mycket i huvudet. Sägs ju att orgasmen sitter till stor del i hjärnan inte bara kuken. Så lösningen är kanske inte bara rent mekanisk utan även psykisk?
Jag har märkt stor skillnad på när jag haft huvudet med i sexet och inte bara in ut mekaniskt tills det går