• Anonym (Anonym kille, 20)

Kukringar och kondomer

Hej! En kille på 20 år här som tar alldeles för lång tid på sig att komma i sängen...

Så ska gå rakt på sak.

Har hört att kuk/penis-ringar ska få en att hålla ståndet längre oxh se till att man inte kommer lika snabbt.. Men också att de ska få en att komma fortare om man har svårt att komma vid sex. Är det sant eller är det bara en skröna?

Och om man ska använda kuk/penis ring/ringar vid samlag, tar man på sig kondomen först då eller ringen först?

Tacksam för snabba svar!

Mvh

• Svar på tråden Kukringar och kondomer
  • Anonym (Man)
    Anonym (Anonym kille, 20) skrev 2020-03-10 10:39:40 följande:
    Förstår att det måste vara jobbigt också, men tänk såhär, antingen kommer du (som du faktiskt gör fast väldigt snabbt) eller så gör du det inte alls (som det blir för mig, då båda tröttnar för det tar för lång tid).
    Om man kommer för fort kan man alltid försöka köra en gång till.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Anonym kille, 20) skrev 2020-03-10 10:36:51 följande:
    Hej! Yes, är 20 år. Och har varit tillsammans med 3 olika tjejer senaste året (sen sommaren 2019).

Otroligt frustrerande när man så gärna vill ha sex med den man är med men känner att det inte är någon idé när man ändå vet att man inte kommer.

Men har väll trots det haft ganska mycket sex ändå, både oralt (mest dem som fått) och vanligt samlag..
    Jobbigt. Är det någon skillnad om du har kondom eller utan? Vanliga eller extra tunna kondomer? Hur går det om tjejen suger, kan du komma då? Eller om hon stimulerar dig med handen?
  • Jockeboy

Du har rätt i det du skriver. Att knulla handlar ju egentligen om en sak, att få spruta ut sin sperma och bli tillfredsställd. Har aldrig sett det då och tacksam för det perspektivet. Det

• Jockeboy

Du har rätt i det du skriver. Att knulla handlar ju egentligen om en sak, att få spruta ut sin sperma och bli tillfredsställd. Har aldrig sett det då och tacksam för det perspektivet.

Anonym (Man) skrev 2020-03-10 12:22:40 följande:

Jobbigt. Är det någon skillnad om du har kondom eller utan? Vanliga eller extra tunna kondomer? Hur går det om tjejen suger, kan du komma då? Eller om hon stimulerar dig med handen?

Känns lite skönare utan eller med tunnare kondomer men sån stor skillnad är det inte... :/

Har kommit ett fåtal gånger med en tidigare tjej som sög av mig/runkade av men det var ganska sällan det hände.. Men liksom, har inga större problem att komma när jag runkar själv. Kan ta 10 min så är man klar, men om nån annan ska göra det då går det nästan inte alls, eller så tar det 50 min eller nått för det är inte tillräckligt skönt... :(

Låter kanske lite korkat när man säger att en avsugning inte är tillräckligt skönt, men vet inte vad man ska göra åt det...
    Jockeboy skrev 2020-03-10 18:44:44 följande:

Du har rätt i det du skriver. Att knulla handlar ju egentligen om en sak, att få spruta ut sin sperma och bli tillfredsställd. Har aldrig sett det då och tacksam för det perspektivet.

Ja men liksom alla vill väll ha det skönt? Är det inte lite därför man har sex, för att få en skön stund med någon man tycker om eller är attraherad av. Känns som att man kommer bli galen av det här.. Men kul å höra andras perspektiv och få höra hur dom själva har det. :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Anonym kille, 20) skrev 2020-03-10 21:24:20 följande:
    Känns lite skönare utan eller med tunnare kondomer men sån stor skillnad är det inte... :/

Har kommit ett fåtal gånger med en tidigare tjej som sög av mig/runkade av men det var ganska sällan det hände.. Men liksom, har inga större problem att komma när jag runkar själv. Kan ta 10 min så är man klar, men om nån annan ska göra det då går det nästan inte alls, eller så tar det 50 min eller nått för det är inte tillräckligt skönt... :(

Låter kanske lite korkat när man säger att en avsugning inte är tillräckligt skönt, men vet inte vad man ska göra åt det...
    Mäktar tjejen hålla på så länge då? Min fru tröttnar nog efter en halv timme... Jag kan också ha svårt att komma, men då avbryter jag helt enkelt. Men det är kanske enklare för mig som är äldre att avstå orgasm, jag har kanske det mesta bakom mig när det gäller sex... Men du som är ung och i början borde ju få njuta fullt ut. Men kanske du ändå kan släppa lite på kravet på att gå i mål och koncentrera dig på att njuta av det som ges och på att ge tjejen njutning. Har du nån fast partner? Det är kanske lättare att hantera sånt här med en flickvän än med tillfälliga partners.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Anonym kille, 20) skrev 2020-03-10 21:27:20 följande:
    Ja men liksom alla vill väll ha det skönt? Är det inte lite därför man har sex, för att få en skön stund med någon man tycker om eller är attraherad av. Känns som att man kommer bli galen av det här.. Men kul å höra andras perspektiv och få höra hur dom själva har det. :)
    Hur går det? Har du gjort några nya försök?
  • Anonym (liknande)
    Anonym (Anonym kille, 20) skrev 2020-03-09 20:48:25 följande:
    Du.. Jag önskar så jäkla mycket att jag hade som du och kom för snabbt... Jag kan hålla (inte för att överdriva) drygt 1 timme och 50 min innan jag kommer första gången, med nästan konstant sex eller oralt mm... Att bara få ha det så att det gick för en snabbt några gånger ibland hade varit så jäkla skönt. Åtminstone att få uppleva det.

Men fattar liksom inte grejen, kan komma när jag runkar på säkert 10 min men fan inte när jag har sex.. :/
    Jag brukar oxå behöva tid på mig, inte lika lång tid som du dock, men det har hänt det med men oftast när jag varit osäker och haft prestationsångest eller druckit som gjort mig mer avtrubbad.

En fråga bara, tar det lika lång tid när du runkar?

Om det inge gör det så vet du att du fysiskt klarar av att komma snabbare än över en timme så då ligger det mycket i huvudet. Sägs ju att orgasmen sitter till stor del i hjärnan inte bara kuken. Så lösningen är kanske inte bara rent mekanisk utan även psykisk?

Jag har märkt stor skillnad på när jag haft huvudet med i sexet och inte bara in ut mekaniskt tills det går
  • Anonym (Deathgrip)

Kommer ni när ni runkar själva men inte under sex är det för att ni har vant er penis vid handens jämna höga tryck "deathgrip".
    Att det inte talas mer om detta är vansinne då det förstår för så många killar/män.
    Det är många som har blivit botade från detta men då gäller nollltolerans mot handonani och definitivt inte till porr via skärm.
    Enbart till egna fantasier och tankar med en Fleshligt STU och mycket glidmedel för att simulera en blöt f***a.
    Fråga chatgpt om ett 4v schema och håll er till det enbart för att väcka känsligheten i ert ollon igen.
    Beroende på ert beroende tar det längre eller kortare tid.

Fördelen är att ni slipper misslyckas med en tjej om ni blir slak eller att ni inte känner något när ni kör med STU:n.

Rätt skönt att slippa den skammen och ångesten när ni är med en/er tjej.

• Anonym (Snål)

Finns det nån kukring som är bra för bredare kukar. Har kollat på några men det är ju så svårt att veta om de kommer vara bra när man inte kan testa dem. Och jag vill ju inte kasta bort pengar. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Deathgrip) skrev 2025-06-09 15:43:02 följande:

Kommer ni när ni runkar själva men inte under sex är det för att ni har vant er penis vid handens jämna höga tryck "deathgrip".
    Att det inte talas mer om detta är vansinne då det förstår för så många killar/män.

Intressant. Finns det någon undersökning av sambandet mellan riklig onani och svårigheter att klara samlag?
  • Anonym (Johan)

Jag har också svårt att komma och min erfarenhet är att jag kommer typ aldrig med kondom. Testade en gång en kukring men fick panik och trodde den skulle gå av när den svällde. Tror inte ring eller kondom hjälper för att komma snabbare.

Svar på tråden Kukringar och kondomer