Anonym (Anonym kille, 20) skrev 2020-03-10 21:24:20 följande:
Känns lite skönare utan eller med tunnare kondomer men sån stor skillnad är det inte... :/
Har kommit ett fåtal gånger med en tidigare tjej som sög av mig/runkade av men det var ganska sällan det hände.. Men liksom, har inga större problem att komma när jag runkar själv. Kan ta 10 min så är man klar, men om nån annan ska göra det då går det nästan inte alls, eller så tar det 50 min eller nått för det är inte tillräckligt skönt... :(
Låter kanske lite korkat när man säger att en avsugning inte är tillräckligt skönt, men vet inte vad man ska göra åt det...
Mäktar tjejen hålla på så länge då? Min fru tröttnar nog efter en halv timme... Jag kan också ha svårt att komma, men då avbryter jag helt enkelt. Men det är kanske enklare för mig som är äldre att avstå orgasm, jag har kanske det mesta bakom mig när det gäller sex... Men du som är ung och i början borde ju få njuta fullt ut. Men kanske du ändå kan släppa lite på kravet på att gå i mål och koncentrera dig på att njuta av det som ges och på att ge tjejen njutning. Har du nån fast partner? Det är kanske lättare att hantera sånt här med en flickvän än med tillfälliga partners.